Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

uitloggen bij ban werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Razwer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:46
ik was laatst zo gelukkig om een ban te ontvangen. Hierbij is het onmogelijk om de frontpage te bekijken en word er vermeld dat je moet uitloggen om deze te kunnen zien.
Ondanks vele malen op de logout knop gedrukt te hebben kon ik niet uitloggen.
Gebruikte browser: Google Chrome.

Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb dit ook gehoord van een user wiens ingelogde clone werd geband, browser onbekend. Uiteindelijk moest een admin de account uitloggen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Is verwijderen van de cookies geen workaround? Dan wordt je toch ook uitgelogd als het via de gebruikelijke manier niet werkt?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat zal inderdaad wel werken, maar er moet gewoon een automatische logout gebeuren bij een ban :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:20

crisp

Devver

Pixelated

gambieter schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:21:
Dat zal inderdaad wel werken, maar er moet gewoon een automatische logout gebeuren bij een ban :)
Bij een automatische logout loop je het risico dat de gebruiker de banmelding nooit te zien krijgt. De logout functie zou gewoon moeten werken, maar dat is blijkbaar recentelijk stuk gegaan...

Ik maak hier een ticket voor aan :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Voor de logs: vandaag nog een melding van een banned iemand die niet meer uit kon loggen. Als toevoeging op bovenstaande is eerder gemeld dat er wel nog half gebruik gemaakt kan worden van DM.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Als het goed is is dit met de eerstvolgende release gefixed. Wat DM betreft ligt er nog een ander ticket aangezien dat in meer situaties (DM uitgeschakeld) ook alsnog 'half' werkt :P

Intentionally left blank

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De V&A bijv? Hoelang bestaat dat issue al? :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:47:
De V&A bijv? Hoelang bestaat dat issue al? :P
Volgens mij gaat de check daar nu juist wel goed, maar hang me er niet aan op :P

Intentionally left blank

Pagina: 1