Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.
Ik heb dit ook gehoord van een user wiens ingelogde clone werd geband, browser onbekend. Uiteindelijk moest een admin de account uitloggen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Is verwijderen van de cookies geen workaround? Dan wordt je toch ook uitgelogd als het via de gebruikelijke manier niet werkt?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat zal inderdaad wel werken, maar er moet gewoon een automatische logout gebeuren bij een ban
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bij een automatische logout loop je het risico dat de gebruiker de banmelding nooit te zien krijgt. De logout functie zou gewoon moeten werken, maar dat is blijkbaar recentelijk stuk gegaan...gambieter schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:21:
Dat zal inderdaad wel werken, maar er moet gewoon een automatische logout gebeuren bij een ban
Ik maak hier een ticket voor aan
Intentionally left blank
Verwijderd
Voor de logs: vandaag nog een melding van een banned iemand die niet meer uit kon loggen. Als toevoeging op bovenstaande is eerder gemeld dat er wel nog half gebruik gemaakt kan worden van DM.
Als het goed is is dit met de eerstvolgende release gefixed. Wat DM betreft ligt er nog een ander ticket aangezien dat in meer situaties (DM uitgeschakeld) ook alsnog 'half' werkt
Intentionally left blank
De V&A bijv? Hoelang bestaat dat issue al?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Volgens mij gaat de check daar nu juist wel goed, maar hang me er niet aan op
Intentionally left blank
Pagina: 1