Hallo,
Ik ben geen held met PHP maar heb wel een verandering nodig in een php scriptje:
Het script:
Wat ik graag wil
Zodra in de instellingen van de gebruiker het leageau id gelijk is aan leageu id 1, dan moet dit script getoond worden zodat hij een andere leageau kan selecteren. Is het leageau id waarin de gebruiker zich bevind niet gelijk aan 1, dan moet het script niet weergegeven worden.
Kan iemand mij hierbij helpen hoe ik dit moet veranderen?
Ik ben geen held met PHP maar heb wel een verandering nodig in een php scriptje:
Het script:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
| <?php if ( is_user_logged_in() ) { if(!isset($_POST['change_league'])){ //if the form has not been submitted yet, display the form echo "<form name='myform' action='' method='POST'>"; //Get array of leagues $pool = new Football_Pool_Pool; $leagues = $pool->get_leagues(true); //Make a drop down echo "<select name='league'>"; foreach($leagues as $league){ echo "<option value='{$league['league_id']}'>{$league['league_name']}</option>"; } echo "</select>"; echo "<input type='submit' name='change_league' value='Submit'>"; echo "</form>"; }else{ //If the form has been submitted, run the PHP function to update database $pool = new Football_Pool_Pool; $pool->update_league_for_user(get_current_user_id(), $_POST['league']); echo "Database updated!"; } } else { echo 'Welcome, visitor!'; } ?> |
Wat ik graag wil
Zodra in de instellingen van de gebruiker het leageau id gelijk is aan leageu id 1, dan moet dit script getoond worden zodat hij een andere leageau kan selecteren. Is het leageau id waarin de gebruiker zich bevind niet gelijk aan 1, dan moet het script niet weergegeven worden.
Kan iemand mij hierbij helpen hoe ik dit moet veranderen?