Hallo,
Ik heb zojuist een upgrade voor mijn PC geinstalleerd.
16GB Kingston geheugen
en een MSI GeForce GTX 760
Nadat ik deze in mijn PC had gezet zette ik hem aan en ging alles goed voor 1 minuut vervolgens ging me PC uit en bleef in een loop.
Het moederbord blijft 1 seconde aan en gaat uit en probeert binnen 2 seconde weer op te starten en gaat daarna weer 1 seconde aan en dit blijft hij de hele tijd doen.
Ik heb al eens alle vervangen componenten teruggeplaatst en hem opnieuw geprobeerd op te starten, maar zonder success.
Ik heb op dit moment alleen mijn PSU (OCZ Mod X Stream-pro 600w) en mijn moederbord aangesloten. Hij blijft nu ook nog in een loop.
Ik ben bang dat of de PSU of het moederbord het heeft begeven.
Het probleem deed zich voor het eerst voor toen ik de computer aanzetten nadat ik de videokaart met stroom kabels erin had gedaan.
Ik hoop dat iemand kan helpen.
mvg, patrick
EDIT: In het filmpje is de configuratie terug zoals hij was voor de upgrades:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=bi9p3TqXTqI]
Ik heb zojuist een upgrade voor mijn PC geinstalleerd.
16GB Kingston geheugen
en een MSI GeForce GTX 760
Nadat ik deze in mijn PC had gezet zette ik hem aan en ging alles goed voor 1 minuut vervolgens ging me PC uit en bleef in een loop.
Het moederbord blijft 1 seconde aan en gaat uit en probeert binnen 2 seconde weer op te starten en gaat daarna weer 1 seconde aan en dit blijft hij de hele tijd doen.
Ik heb al eens alle vervangen componenten teruggeplaatst en hem opnieuw geprobeerd op te starten, maar zonder success.
Ik heb op dit moment alleen mijn PSU (OCZ Mod X Stream-pro 600w) en mijn moederbord aangesloten. Hij blijft nu ook nog in een loop.
Ik ben bang dat of de PSU of het moederbord het heeft begeven.
Het probleem deed zich voor het eerst voor toen ik de computer aanzetten nadat ik de videokaart met stroom kabels erin had gedaan.
Ik hoop dat iemand kan helpen.
mvg, patrick
EDIT: In het filmpje is de configuratie terug zoals hij was voor de upgrades:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=bi9p3TqXTqI]
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2014 19:14 ]