Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Geinspireerd door Ebay ook even op Amazon gekeken. Alleen daar kan ik geen bruikbare betaalwijze selecteren aangezien ik geen creditcard heb.
Mocht iemand dus een webwinkel weten die Tab 3 lite hoesjes verkoopt, let me know.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Dat is voor de gewone Galaxy Tab 3, niet voor de lite.
[ Voor 92% gewijzigd door Chris Smoove op 08-03-2014 17:40 ]
Ben inmiddels alweer een halve week aan het heen en weer mailen met Ebay om mijn inlogprobleem op te lossen. Ze krijgen nog niet voor elkaarChris Smoove schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 17:39:
Misschien een kennis/vriend met ebay?
Waarom maak je dan niet gewoon een nieuw account aan?Zerora schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 18:27:
[...]
Ben inmiddels alweer een halve week aan het heen en weer mailen met Ebay om mijn inlogprobleem op te lossen. Ze krijgen nog niet voor elkaar.
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Ivm mijn paypal account. Die zit verbonden aan mijn oude account. Zolang ik niet kan inloggen kan die niet ontkoppeld worden. Maar sowieso als ik kan inloggen is er weer geen probleem.TommieW schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 18:34:
[...]
Waarom maak je dan niet gewoon een nieuw account aan?