Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:06

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb via The Phone House een leuke Galaxy Tab 3 Lite 7inch gratis bij mijn mobiele abbo ontvangen. Nu zoek ik daar nog een mooi hoesje voor, maar ik merk dat dit nog niet zo heel makkelijk is. Er is veel verwarring tussen de normale Galaxy Tab 3 en de Galaxy Tab 3 Lite. Die twee hebben verschillende afmetingen.

De eerste paar sites in [google=Galaxy Tab 3 Lite 7.0 cover] hebben veelal een erg beperkte keuze en ze zijn ook nog eens niet mooi. Enkel de hoesjes van samsung zelf zijn de ene goede, maar ik wil geen zwarte cover op mijn witte tablet en al helemaal geen wit hoesje op mijn witte tablet :r .

Wie kent een goede site waar ze wel mooie hoesjes voor mijn tablet hebben?

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/1389960638.jpeg

[ Voor 5% gewijzigd door Zerora op 08-03-2014 17:31 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Last.fm | Code Talks

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Op Ebay even gekeken. Zitten opzich wel aardige hoesjes bij. Wat wel jammer is, is dat ik Ebay niet kan gebruiken. Ik heb een account probleem, waardoor ik niet kan inloggen. Ebay heeft ook nog niet voor elkaar gekregen om het op te lossen jammergenoeg. :/

Geinspireerd door Ebay ook even op Amazon gekeken. Alleen daar kan ik geen bruikbare betaalwijze selecteren aangezien ik geen creditcard heb.

Mocht iemand dus een webwinkel weten die Tab 3 lite hoesjes verkoopt, let me know. :)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Misschien een kennis/vriend met ebay?

[ Voor 92% gewijzigd door Chris Smoove op 08-03-2014 17:40 ]

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Chris Smoove schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 17:39:
Misschien een kennis/vriend met ebay?
Ben inmiddels alweer een halve week aan het heen en weer mailen met Ebay om mijn inlogprobleem op te lossen. Ze krijgen nog niet voor elkaar 8)7 .

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:58

TommieW

Numa numa.

Zerora schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 18:27:
[...]

Ben inmiddels alweer een halve week aan het heen en weer mailen met Ebay om mijn inlogprobleem op te lossen. Ze krijgen nog niet voor elkaar 8)7 .
Waarom maak je dan niet gewoon een nieuw account aan?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
TommieW schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 18:34:
[...]

Waarom maak je dan niet gewoon een nieuw account aan?
Ivm mijn paypal account. Die zit verbonden aan mijn oude account. Zolang ik niet kan inloggen kan die niet ontkoppeld worden. Maar sowieso als ik kan inloggen is er weer geen probleem.

Pagina: 1