Schroefjes voor behuizing

Pagina: 1
Acties:

• bassonn
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 28-06-2024
Beste tweakers,

Ik ben al een tijdje bezig met het samenstellen van mijn nieuwe systeem, hiervoor wil ik van mijn oude systeem mijn behuizing en HDD gebruiken, echter heb ik mijn vorige systeem volledig gekocht. De leverancier heeft de overige schroefjes er denk ik niet bijgedaan.

Wanneer ik componenten koop als de GPU worden deze dan met schroefjes geleverd? Mijn huidige videokaart zit vast met één schroef, deze kan ik dan hergebruiken, alleen de nieuwere GPU's hebben twee schroefjes nodig. Zijn er mogelijkheden ergens schroefjes apart te kopen, zijn dit speciale schroefjes of kan ik deze bij pa uit zijn gereedschapskast pakken?

Het moederbord, PSU en HHD blijven zitten, deze schroefjes gebruik ik gewoon weer bij de andere onderdelen.

Verder vraag ik mij af of mij alle onderdelen die je besteld schroefjes zitten, of dat de fabrikant ervan uit gaat dat dit bij de behuizing zat.

• brbr4thepc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 13:05
Zowel bij mijn laatst bestelde behuizing als bji de voeding werden genoeg schroefjes meegeleverd.
Beter ga je gewoon langs een computerboer in de buurt en vraag je er een paar. Die hebben ze meestal in grote bakken over.. :)

[ Voor 41% gewijzigd door brbr4thepc op 26-02-2014 14:57 ]

• bassonn
brbr4thepc schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:56:
Zowel bij mijn laatst bestelde behuizing als bji de voeding werden genoeg schroefjes meegeleverd.
Beter ga je gewoon langs een computerboer in de buurt en vraag je er een paar. Die hebben ze meestal in grote bakken over.. :)
Haha thanks, dan kan ik deze behuizing houden. Wanneer ik iets mis ga ik langs de computerboer

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:30

M2M

medicijnman

Of je besteld een bergje schroefjes bij DX / Ebay. Levertijd is dan wel wat langer.

-_-

Verwijderd

schroefjes heb je gewoon bij de praxis gamma hornbach overal zijn schroefjes !

• bassonn
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 15:03:
schroefjes heb je gewoon bij de praxis gamma hornbach overal zijn schroefjes !
Maar niet DE schroefjes

• eliasb
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 19:13
brbr4thepc schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:56:
Dit!

Bij de gemiddelde lokale computerboer zijn ze niet te beroerd om je een zakje met schroefjes mee te geven.

Verwijderd

wat zijn DE schroefjes is dat een nieuw merk ofzo, natuurlijk hebben ze ook de schroefjes die je nodig hebt voor je computerkast panfluit

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-02 11:54
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:15:
[...]

wat zijn DE schroefjes is dat een nieuw merk ofzo, natuurlijk hebben ze ook de schroefjes die je nodig hebt voor je computerkast panfluit
Afbeeldingslocatie: http://koffie.blog.nl/files/2012/07/BLOG-Douwe_Egberts2.jpg
Maar ik wist niet dat die ook schroefjes hadden :{

iRacing Profiel

• bassonn
Douwe Egberts schroefjes, komen bij de coffeepads.
Die had ik nodig, bedankt allemaal!
Pagina: 1