• christwx
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-07-2023
Hallo,

Ik ben een hobby fotograaf en fotografeer nu met mijn sony nex 3. Ik vind die nex series heel goed en zag nu een nex 7 op marktplaats voor 500 euro. Sinds ik niet heel veel weet van de waarde van deze fotocamera's wou ik jullie vragen of dit een goede deal is. Ook omdat deze camera al van 2012 is.

• tobiasvs
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Tweedehands in goede staat = 70% van de nieuwprijs. Neem mee wat erbij zit qua extra's en hoe netjes de camera gebleven is, dan kan je zelf bepalen of het een goede deal is of niet.

Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:59

Daan_

Alles op zijn tijd !!

500 ex objectief ? zit alles er nog bij. Doos accessoires etc... aankoop bon en minimaal jaar garantie ? Dan is het nog een redelijke prijs
Heb er nog wel 1 liggen met 22 maanden garantie wel met een 16-50 . Beide met doos en bonnen :D

[ Voor 20% gewijzigd door Daan_ op 26-02-2014 14:42 ]

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 15:42

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik vind 500 euro voor een body teveel, heb er laatst hier op V&A net 1 gemist voor 350 euro (body).
Dat vind ik een mooie prijs.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Daan_

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Kijk niet alleen naar de prijs. Leeftijd, aantal click, garantie. Alle accessoires, boekjes doos etc nog aanwezig is ook wat waard. Zeker de garantie....
Zelf een NEX 7 met 200 a 300 clicks en 16-50. Twee maanden oud. 350 euro no way :D 600 overwegen waard :D

• christwx
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-07-2023
Bedankt voor de antwoorden! Over aantal clicks enz weet ik niet en of er een doos bij zit. Bij wel de standaard kit lens (18- 55). Zal de verkoper nog even vragen naar de rest! En @superdaantje 600 wordt mij te veel, 500 max.

• Daan_

Daan_

Alles op zijn tijd !!

500 euro redelijk bedrag mits alles compleet is en er minimaal nog jaar garantie op zit. En niet te veel clicks heeft en verder in mint conditie is. Dan is het wellicht een leuke deal...

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10-2025
Maakt het aantal clicks dan zoveel uit in het geval van een NEX? Het is toch niet dat er veel bewegende onderdelen inzitten die door foto's te maken gaan slijten... of mis ik iets?

• Daan_

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Nee maar geeft wel aan hoe fanatiek die gebruikt is. Zelf heb ik liever iets wat minder gebruikt is en garantie. Dan wil ik er nog wel extra voor betalen, maar is het veel gebruikt en geen garantie dan zou ik persoonlijk de 500 euro er niet voor over hebben. Dit alles is een persoonlijke afweging....

[ Voor 7% gewijzigd door Daan_ op 27-02-2014 12:46 ]

Pagina: 1