Toon posts:

[Windows 7] Slideshow in publieke ruimte *

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een windows 7 PC waar ik een slideshow op laat zien. De PC staat in een publieke ruimte en daarom wil ik hem wel graag locken. Wie weet of en hoe dat mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10 12:33
Slideshow als screensaver met wachtwoord op de user account is de houtje touwtje manier die ik zo kan bedenken. Maar verder is het handig om te weten welke software je gebruikt voor je slideshow, wellicht dat die opties daarvoor bieden.
Anders kan je natuurlijk de pc, zonder toetsenbord en muis, in een afgesloten kastje kunnen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-10 10:48
Je wilt em graag locken? Dan zit ik ook hieraan te denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet zoeken in Google op Kiosk mode. Zo heet de mode die je wilt gebruiken. Je hebt aparte software zoals dit: http://shop.inteset.com/l...h-inteset-secure-lockdown (weet niet of het wat is kwam het tegen via Google) en je zou het ook moeten kunnen met Windows 7 Professional of hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:52
Sorry maar een slideshow hoeft toch geen input devices te hebben (muis en toetsenbord)
zet hem in je 'opstarten' mapje in het startmenu en zet de computer in een kast, op slot. Iets anders kan ik me niet voorstellen bij een slideshow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-10 10:48
xFeverr schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:07:
Sorry maar een slideshow hoeft toch geen input devices te hebben (muis en toetsenbord)
zet hem in je 'opstarten' mapje in het startmenu en zet de computer in een kast, op slot. Iets anders kan ik me niet voorstellen bij een slideshow
Soms helpt simpel denken heel veel! Goed idee, klopt helemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GoT!

Omdat je gloednieuw bent: het is (ook) op GoT erg de bedoeling om je eigen gedachten / de resultaten van je zoektocht naar een antwoord te beschrijven in de topicstart: helpdesken kan bij een betaalde helpdesk, hier denken we graag mee - met nadruk op dat laatste woord :+ Zie ook Het algemeen beleid #topicplaatsen

Er zijn hier al vele oudere topics over geweest, lees die dus eerst even door. Waar loop je vast? Ondertussen pas ik de topicitel aan: er bestaan meer PC's in de wereld met Windows 7 dus dat voldoet niet qua onderwerp ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1