Als ik zowel in de Pricewatch of de V&A navigeer naar 'Computers' > 'Basiscomponenten'. Dan krijg ik te zien 'Videokaarten', 'Geheugen intern', 'Moederborden', 'Behuizingen', 'Processors', 'Voedingen'.
Verder naar onder staan er nog een heleboel, maar daar kan ik niet bij, omdat scrollen in dit venster niet mogelijk is!
Als ik scroll dan scroll ik door de hele pagina en niet alleen in dit lijstje.
Onder 'Computers' gebeurt hetzelfde bij 'Opslag', 'Software' en 'ICT-boeken'.
Bij 'Randapparatuur' en 'Aanvullende componenten' is het scroll balkje wel aanwezig.
De enige andere categorie die dit probleem heeft (de rest heeft geen subcategorie) is 'Beeld en Geluid', subcategorie 'Camera's'.
Browser is: Internet Explorer 10 (omdat IE11 om te janken is). Versie: 10.0.9200.16798
Verder naar onder staan er nog een heleboel, maar daar kan ik niet bij, omdat scrollen in dit venster niet mogelijk is!
Als ik scroll dan scroll ik door de hele pagina en niet alleen in dit lijstje.
Onder 'Computers' gebeurt hetzelfde bij 'Opslag', 'Software' en 'ICT-boeken'.
Bij 'Randapparatuur' en 'Aanvullende componenten' is het scroll balkje wel aanwezig.
De enige andere categorie die dit probleem heeft (de rest heeft geen subcategorie) is 'Beeld en Geluid', subcategorie 'Camera's'.
Browser is: Internet Explorer 10 (omdat IE11 om te janken is). Versie: 10.0.9200.16798