zo goedkoop mogelijk sound

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:45
ik wil een stereotje kopen met 4 boxen voor rond de 400-500 gulden.
klinkt weinig maar moet toch wel te doen zijn?
het is de bedoeling dat dit de fps 1500 in me pc gaat vervangen!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Een maat van mij heeft dit setje gekocht.
Ook heeft hij hem aan zijn PC gehangen.
Er komt een goed, zelfs mooi gluid uit.
En ket kort vrijwel niets.

* bazs2000 zoekt nooit iets uit voor een ander maar nu werd er op een nette manier een vraag gesteld.:)

AI, ik moet toch beter leren lezen.
Dit is een setje met 2 speakers.

Maar hij is wel klein. :7

Krankzinnige muziek vind je hier.

• MrN
Aha bedankt voor je antwoord.
Maar ik wil dus vier boxen .
Het gaat vooral om de sound dat die zo goed mogelijk is voor het geld!
Dus de andere extra's enz boeien me nie als de sound maar zo goed mogelijk is voor dit bedrag.

Verwijderd

DTT2500 voor 500 pieken... Dan zit je gewoon geramt! Vrijwel overal te krijgen nu, ik kocht het set in de 'klote' periode, toen bijna een paar mensen hem maar hadden. Zelfs de distribiteurs (!) hadden niks meer!

• MrN
hmmmm
is dat zoveel beter als de fps 1500?

Verwijderd

Whahaah... de buren liggen er wakker van! Zeker weten van yes dude!!! Hear it to believe, laat je niet van de wijs brengen door die soepnichten met hun overpriced shit van Harmon of Poisoneer, want voor 500 piek heb je ECHT goed geluid voor prijs/kwaliteit.

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 20:40

Canon23

>>MY<< world

hm...jvs en jt gaan daar zeker weten wat over te zeggen hebben

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• MrN
ik wil eigenlijk geen pc speakers meeer!
maar gewoon een losse set
2e hands of nieuw

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 08 juni 2001 21:41 schreef pentagon het volgende:
Whahaah... de buren liggen er wakker van! Zeker weten van yes dude!!! Hear it to believe, laat je niet van de wijs brengen door die soepnichten met hun overpriced shit van Harmon of Poisoneer, want voor 500 piek heb je ECHT goed geluid voor prijs/kwaliteit.
Dat de buren er wakker van liggen kan ik me voorstellen ja, met van die takkeherrie :r ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• JvS
  • Laatst online: 08:36

JvS

Ik heb hem zelf ook

ja heel veel succes met een stereotoren met pro-logic en een 5.1 input (heb je nodig voor EAX en A3D) voor minder dan 500 piek |:(

Tweedehands: koop twee stereo versterkers van 100 piek
en zorg dat je voor 300 piek vier speakers scoort... Dan kan het misschien wel lukken :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

DTT 2500 zijn net zo goed los te gebruiken, het ontbreekt sommige gewoon aan de productkennis. RTFM!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 08 juni 2001 23:12 schreef pentagon het volgende:
DTT 2500 zijn net zo goed los te gebruiken, het ontbreekt sommige gewoon aan de productkennis. RTFM!
Als je een DTT2500 koopt, dan heb je per definitie geen produktkennis >:)
Als je dan perse een kant en klaar PC audiosysteem wilt kopen, koop dan voor 500 piek in ieder geval een betere. Yamaha en anderen zijn meestal een stuk beter.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:33

Sharky

Skamn Dippy!

Op vrijdag 08 juni 2001 23:16 schreef Exirion het volgende:

[..]

Als je een DTT2500 koopt, dan heb je per definitie geen produktkennis >:)
Als je dan perse een kant en klaar PC audiosysteem wilt kopen, koop dan voor 500 piek in ieder geval een betere. Yamaha en anderen zijn meestal een stuk beter.
ehm heb je die set zelf wel eens gehoord? ik moet zeggen dat 'ie helemaal niet slecht klinkt...tenminste, als je hem alleen voor je pc gebruikt

This too shall pass

• JT
  • Laatst online: 07:47

JT

VETAK y0

Op vrijdag 08 juni 2001 23:12 schreef pentagon het volgende:
Productkennis...daar heb je waat aan !!! Je moet weten hoe die klinkt, niet wat de specs zijn, want daar heb je geen reet aan !! :r |:(

Creative is gewoon klote. Zoek maar naar een creative topic, want ik ga niet weer alles schrijven.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Ga maar lekker pioneer enzo halen, ik ben reteblij met die 2500. Ik kan ze toch nieteens vol open zetten, de buren zijn er ook nog. Goed, jullie zijn zo blij met Pioneer of andere... het zij zo. Maar ik maak jullie favorietjes ook niet voor rotte vis. Beetje keuzes van andere respecteren zow... maargoed stelletje eigenheimers.

• Beaves
  • Laatst online: 19-08 16:11

Beaves

Usque ad Finem

Creative is gewoon klote. Zoek maar naar een creative topic, want ik ga niet weer alles schrijven.
Dat weten we nu zo langzamer hand wel, ga fijn spelen ofzo, want hier hebben we echt geen zak aan. Iemand geeft gewoon aan dat hij wel tevreden is, wie ben jij dan om meteen weer te gaan blaten dat Creative zuigt?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• JT

JT

VETAK y0

Op vrijdag 08 juni 2001 23:53 schreef Beaves het volgende:

[..]

Dat weten we nu zo langzamer hand wel, ga fijn spelen ofzo, want hier hebben we echt geen zak aan. Iemand geeft gewoon aan dat hij wel tevreden is, wie ben jij dan om meteen weer te gaan blaten dat Creative zuigt?
Nee, rotten jullie maar lekker een eind op. Hij vraagt welke speakers die wel moet kopen, en daarbij zeg ik dat ik vind dattie geen creative moet kopen.

Als het je niet bevalt dat ik jouw setje afkraak, dan ga je maar lekker klagen in SU. Maar een normaal iemand zou daar tegen moeten kennen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Ik wis dat jvs en/of jt me niet in de steek lieten >:)

Zodra er ergens DTT2500 met positiefe woorden in een zin staat, springen hun er bovenop. Ach....went wel :) ;)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• JT

JT

VETAK y0

Ze zeggen dat ze van mij ziek worden....ik word ziek van die gasten die te lui zijn om hun ogen 1 mm te bewegen om mijn post over te slaan. En ook nog is gelijk beledigd zijn als ik hun set afkraak. Wat kan hun dat nou verotte !!!

Vragen ze wie ik ben om creative af te kraken...

Maar wie zijn zij om mij dat te verbieden en mij te vertellen dat ik weg moet gaan :D |:( :o

Nah ja, ik ga slapen, moet morgen weer werken voor geld om wat nuttigers dan creative te kopen. Truste !

Ecodan warmtepomp

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

ach ja...creative is creative er is beter maar ook slechter verkrijgbaar dussuh see for ya self people

Verwijderd

'i can only laugh' zeg ik altijd maar :)

pioneer maakt goede hifi jah, kep in het in de pc en in de auto... dus ik weet wel waar ik me geld in zet. ook in een fatsoenlijke scsi fikkert 12x4x32 (voor burnprooftijdperk) voor jullie allemaal beginnen te pissen.

• JT

JT

VETAK y0

pentagon, die post was niet tegen jou hoor :)

Maar ik vind gewoon dat er beter te krijgen is voor hetzelfde geld.

Maar als jij tevreden bent, dan is dat toch mooi ? Das toch het enigste dat telt ??

Ben ik nu nog steeds een eigenheimer (whatever that may be ? :D ) ?

Nu ga ik echt slapen ,mzzl !

Ecodan warmtepomp

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 09 juni 2001 00:12 schreef JT het volgende:
Ze zeggen dat ze van mij ziek worden....ik word ziek van die gasten die te lui zijn om hun ogen 1 mm te bewegen om mijn post over te slaan. En ook nog is gelijk beledigd zijn als ik hun set afkraak. Wat kan hun dat nou verotte !!!

Vragen ze wie ik ben om creative af te kraken...

Maar wie zijn zij om mij dat te verbieden en mij te vertellen dat ik weg moet gaan :D |:( :o

Nah ja, ik ga slapen, moet morgen weer werken voor geld om wat nuttigers dan creative te kopen. Truste !
Hier, neem een pilletje en denk om je hart :D

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
voor 500 piek zou ik een leuk Yamaha pc speaker setje gaan halen als ik jouw was. You won't be disappointed! :)

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
zoiets als dit:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gvreede/TSS1B.gif
(aanklikbaar)

Heb alleen geen idee wat het kost...

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Op vrijdag 08 juni 2001 21:33 schreef charles het volgende:
http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=110&page=1
Kijk eens goed op die site, blader eens door naar de vergelijkingen. Dan is de creative dus de beste keus. De Altecs setjes hebben allebei 4 speakers.... De duurste is dus te duur, de goedkopere is slechter dan de creative in hoge tonen en dan zou je er nog meer voor moeten betalen ook >:) De beste getest is de midiland, die is dan meteen ook 180 piek duurder dan de creative. Creative heeft dus de beste prijs/prestatie verhouding. Het is heel leuk dat ze die altec als de beste kiezen maar daar ben ik het dus niet mee eens. Hij is duurder en heeft geen center speaker, daar gaat je bioscoop effect in films >:) Als je dat dus niks kan schelen zou ik zeggen ga ervoor. Ik zelf ben van mening dat een goedkope koptelefoon van 20 piek al een lekker geluid geeft (philips ding, klinkt heel lekker) en je dus geen speakers nodig hebt >:)

MechWarrior || Monsters Game

• GambitRS

GambitRS

w00t

Op zaterdag 09 juni 2001 01:39 schreef thefirstikke het volgende:
zoiets als dit:

[afbeelding]
(aanklikbaar)

Heb alleen geen idee wat het kost...
180 dollar >:)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 09 juni 2001 00:07 schreef Canon23 het volgende:
Ik wis dat jvs en/of jt me niet in de steek lieten >:)

Zodra er ergens DTT2500 met positiefe woorden in een zin staat, springen hun er bovenop. Ach....went wel :) ;)
HEY HEY, het zijn JT en Yokuza hoor!!!! Dat zijn de lui die het heftigst anti-creative zijn. Ik heb alleen "iets" tegen de fps1000, want dat is gewoon het slechtste pc-speakersetje dat ik ooit gehoord heb. Drama gewoon...

Lees dit topic maar 's door en let dan's op mijn reactie!

[topic=153563]

Enneh, PS het is JvS!!! :p

Verwijderd

En PENTAGON weet het verschil niet tussen lawaai en dynamiek , zijn probleem :O

ik heb een creative 1500 setje voor mijn pc ja , maar daar hoeft geen supersound uit te komen ... voor audio kies ik echt wel voor marantz en daar liggen de buren niet wakker van maar toch klinkt het vet op lage volumes
ipv de herriestand op je pc speakers waar jij bij klaarkomt , sorry hoor :)

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

FFF

Denk dat er onderscheid gemaakt moet worden, tussen, geluidkwaliteid, en gewoon hard. Sommige horen een bas, en dan zeggen ze wow, maar ze hebben niet in de gaten dat het allemaal een stukje mooier kan. Ik heb zelf een labtec setje, van 400,- komt mooi geluid uit, vind ik porsoonlijk, maar het kan natuurlijk altijd een stuk beter. Misschien, zou je die vreative eens naast een prijs gelijk product moeten horen.

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op zaterdag 09 juni 2001 02:54 schreef JvS het volgende:

[..]

HEY HEY, het zijn JT en Yokuza(YOKOZUNA) hoor!!!! Dat zijn de lui die het heftigst anti-creative zijn. Ik heb alleen "iets" tegen de fps1000, want dat is gewoon het slechtste pc-speakersetje dat ik ooit gehoord heb. Drama gewoon...

Lees dit topic maar 's door en let dan's op mijn reactie!

Creative 5.1 DTT2200

Enneh, PS het is JvS!!! :p
Yokozuna ben ik dan vergeten te noemen, maar normaal staat jouw naam er toch ook wel tussen :P
ennuh wat betreft jvs--->JvS= niet zeuren ik ben te lui om die shi(f)t ( >:) ) toets in te drukken :o

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

nah, vooruit :) Ik was te lui om yokazouna's naam goed te spellen :D

(Yokozuna?)

ach ach 't is nog vroeg :O

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Voor deze ene keer is luiheid je vergeven :7 :+

• JT

JT

VETAK y0

Op zaterdag 09 juni 2001 01:52 schreef GambitRS het volgende:

[..]

Kijk eens goed op die site, blader eens door naar de vergelijkingen. Dan is de creative dus de beste keus. De Altecs setjes hebben allebei 4 speakers.... De duurste is dus te duur, de goedkopere is slechter dan de creative in hoge tonen en dan zou je er nog meer voor moeten betalen ook >:) De beste getest is de midiland, die is dan meteen ook 180 piek duurder dan de creative. Creative heeft dus de beste prijs/prestatie verhouding. Het is heel leuk dat ze die altec als de beste kiezen maar daar ben ik het dus niet mee eens. Hij is duurder en heeft geen center speaker, daar gaat je bioscoop effect in films >:) Als je dat dus niks kan schelen zou ik zeggen ga ervoor. Ik zelf ben van mening dat een goedkope koptelefoon van 20 piek al een lekker geluid geeft (philips ding, klinkt heel lekker) en je dus geen speakers nodig hebt >:)
Ik zal het nog 1 keer schreeuwen :

DIE MENSEN DIE DAT REVIEWEN ZIJN GEEN AUDIOFIELEN. DAT ZIJN MENSEN DIE DE SETJES NAAST DE REST VAN DE HARDWARE REVIEWEN. MEESTAL HEBBEN DEZE MENSEN ER LANG NIET ZOVEEL VERSTAND VAN ALS JE DENKT, WAT JE O.A. KAN ZIEN AAN HET FEIT DAT ZE SPECS TE VEEL GEBRUIKEN. DEZE MENSEN LUISTEREN NIET NAAR DE SETJES MET AUDIOFIELE OREN ZOALS DIE VAN VELE HIER.

Vaak is het ook nog zo, dat ze het goed reviewen omdat ze anders (bang zijn dat ze) geen setjes meer krijgen van de fabrikant om te reviewen. Dat heet commercie.

Nou zijn er waarschijnlijk veel mensen die denken 'dat is bullshit', maar ik zal en voorbeeld geven.

Op een grote computerbeurs laatst (CeBIt ??) stond NVidia. Bij die stand stonden bordjes naar fabrikanten die nvidia chips gebruiken. Alleen naar Hercules niet. Waarom niet ?? Omdat het toen bekend was dat Hercules behalve nvidia chips, ook de Kyro chips ging gebruiken :o

Dat Yammie setje kost ongeveer 550 piek.

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

creative vergelijken met yamaha... dat is zeker 'verstand' hebben zeker?

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op vrijdag 08 juni 2001 23:43 schreef JT het volgende:

[..]

Productkennis...daar heb je waat aan !!! Je moet weten hoe die klinkt, niet wat de specs zijn, want daar heb je geen reet aan !! :r |:(

zeg zelfs ik begin me nu een beetje te irriteren aan je, zeg dan gewoon: naar mijn mening is creative niet zo goed ofzo....smaken verschillen

• GambitRS

GambitRS

w00t

Op zaterdag 09 juni 2001 14:06 schreef JT het volgende:

[..]Nou zijn er waarschijnlijk veel mensen die denken 'dat is bullshit', maar ik zal en voorbeeld geven.

Op een grote computerbeurs laatst (CeBIt ??) stond NVidia. Bij die stand stonden bordjes naar fabrikanten die nvidia chips gebruiken. Alleen naar Hercules niet. Waarom niet ?? Omdat het toen bekend was dat Hercules behalve nvidia chips, ook de Kyro chips ging gebruiken
Dit is dus geen voorbeeld van reviewers die bang zijn geen setjes meer te krijgen. Omdat Hercules nu voornamelijk Kyro gebruikt is het niet wonderbaarlijk dat NVidia geen bordje met Hercules heeft, dat heet competitie geen commercie. Als een reviewer vindt dat een setje slecht is en dat zegt dan krijgt hij heus nog wel meer setjes van die fabrikant hoor. En als jij vindt dat dat niet zo is vraag je dan maar af hoe erg die reviewers het zouden vinden om van een fabrikant van slechte setjes niks meer te krijgen... goed geregeld toch? >:)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Mijn god, wat een ellende al die Creative discussies.

Waarschuwing voor Pentagon vor flamen en irritante manier van discussieeren. Waarschuwing voor JT voor flamen, ook al ben ik het met zijn stelling wel redelijk eens, alleen begin ik me buitengewoon aan je geschreeuw te ergeren.
En GambitRS, jij hebt al een waarschuwing gekregen in de DTT2200 topic. Maar je moet ook echt eens gaan ophouden met die stomme >:) smilies!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.