Op zaterdag 09 juni 2001 01:52 schreef GambitRS het volgende:
[..]
Kijk eens goed op die site, blader eens door naar de vergelijkingen. Dan is de creative dus de beste keus. De Altecs setjes hebben allebei 4 speakers.... De duurste is dus te duur, de goedkopere is slechter dan de creative in hoge tonen en dan zou je er nog meer voor moeten betalen ook

De beste getest is de midiland, die is dan meteen ook 180 piek duurder dan de creative. Creative heeft dus de beste prijs/prestatie verhouding. Het is heel leuk dat ze die altec als de beste kiezen maar daar ben ik het dus niet mee eens. Hij is duurder en heeft geen center speaker, daar gaat je bioscoop effect in films

Als je dat dus niks kan schelen zou ik zeggen ga ervoor. Ik zelf ben van mening dat een goedkope koptelefoon van 20 piek al een lekker geluid geeft (philips ding, klinkt heel lekker) en je dus geen speakers nodig hebt

Ik zal het nog 1 keer schreeuwen :
DIE MENSEN DIE DAT REVIEWEN ZIJN GEEN AUDIOFIELEN. DAT ZIJN MENSEN DIE DE SETJES NAAST DE REST VAN DE HARDWARE REVIEWEN. MEESTAL HEBBEN DEZE MENSEN ER LANG NIET ZOVEEL VERSTAND VAN ALS JE DENKT, WAT JE O.A. KAN ZIEN AAN HET FEIT DAT ZE SPECS TE VEEL GEBRUIKEN. DEZE MENSEN LUISTEREN NIET NAAR DE SETJES MET AUDIOFIELE OREN ZOALS DIE VAN VELE HIER.
Vaak is het ook nog zo, dat ze het goed reviewen omdat ze anders (bang zijn dat ze) geen setjes meer krijgen van de fabrikant om te reviewen. Dat heet commercie.
Nou zijn er waarschijnlijk veel mensen die denken 'dat is bullshit', maar ik zal en voorbeeld geven.
Op een grote computerbeurs laatst (CeBIt ??) stond NVidia. Bij die stand stonden bordjes naar fabrikanten die nvidia chips gebruiken. Alleen naar Hercules niet. Waarom niet ?? Omdat het toen bekend was dat Hercules behalve nvidia chips, ook de Kyro chips ging gebruiken
Dat Yammie setje kost ongeveer 550 piek.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel