Windows 7 rechten beperken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-10 16:46
Ik ben een PC aan het klaar maken om binnen een bedrijf van ons te zetten. Bedoeling is dat de PC aangezet kan worden, dat een browser naar een bepaalde website gaat en that's it. Meer hoeft er niet mee te gebeuren.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat enkel dit mogelijk is?
Als ik me niet vergis had Microsoft (in het verleden) hier een tool voor....maar ik krijg het maar niet gevonden :-(

Mooiste is dus ook als heel het start menu beperkt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03:22
Maar wel Home Premium gekocht zeker?

Je kunt zoeken naar 'kiosk mode'. Voorbeeldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-10 16:46
Nee, Windows 7 Professional.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 09:49
Als de machine binnen een domein komt te hangen kan je dit erg simpel dmv GPO's afvangen.
Als de machine in een workgroup komt te hangen dan kan je een lokale policy aanmaken om de machine dicht te timmeren (via gpedit.msc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:58

TheVMaster

Moderator WOS
Modbreak:Helaas voldoet jou topic (nog) niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.

Ik mis het volgende :
  • Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
  • Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines) gevonden en waarom voldoen deze niet?
  • welke oplossingen heb je gevonden en waarom voldoen deze niet?
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en vul je topicstart aan...

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

[ Voor 25% gewijzigd door TheVMaster op 26-02-2014 12:25 ]