Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Score software

Pagina: 1
Acties:
  • 345 views

• DeWim17
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-01-2022
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar software/programma waarbij ik scores kan intypen over verschillende periodes.
En dat, dat programma dan zelf kan bepalen of de score van de ene periode beter is dan de periode ervoor.

Voorbeeld:

Januari:

Joop plaats 40
Henk plaats 39

Februari
Joop plaats 31
Henk plaats 49

Wat ik dus eigenlijk zoek is software waarmee ik alleen de plaats (getal) hoef in te vullen en dat er vervolgens doormiddel van bijvoorbeeld een kleurtje (rood of groen of pijltje) info word gegeven of Henk gezakt of gestegen is zeg maar.
Ik doe het nu in Excel maar de lijst is zolang dat het "teveel" werk is om per resultaat te bepalen of het een stijging of daling betreft.

Iemand een idee? Kan dit misschien zelf in excel?

• ValHallASW
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Je kunt in Excel met behulp van conditional formatting de cel groen/rood maken.

• DeWim17
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-01-2022
Dank u voor u antwoord,

Dit is echter niet helemaal wat ik zoek omdat ik met conditional formatting geen vergelijk kan maken met gegevens van een ander blad

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...?
Dit is de Devschuur, wat er op neer komt dat er allerlei creaties ontwikkeld worden. Dat betekent ook dat het niet de bedoeling is om te vragen naar kant-en-klare onderdelen voor je website of software. Daar zijn namelijk hele sites op gericht zoals bijvoorbeeld www.hotscripts.com, en ook met zoekmachines kun je veel vinden. De Devschuur is geen verlengstuk van Google, vragen in de trant van "waar vind ik sites met..." worden dus ook niet gewaardeerd!

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.