Hoi allemaal,
Ik heb een game computer laten samenstellen op een ander forum, maar het leek me wel handig om daar een tweede persoon naar te laten kijken. Een extra perspectief van een ander kan nooit kwaad natuurlijk.
Ik zal eerst de volgende vragen beantwoorden:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is bedoeld om er mee te gaan gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is 750 euro. Mocht er nou heel veel meerwaarde zijn om daar overheen te gaan, dan wil ik dat best overwegen (zo'n 50 euro erboven).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik neem alleen mijn harde schijf mee. Helaas weet ik daar het merk en model niet van.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat nodig voor een game pc zonder randapparatuur en zonder een harde schijf
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nope
Ga je overklokken?
Nope
Hieronder dan het lijstje zoals die is samengesteld:
Het liefste haal ik alle onderdelen wel bij dezelfde winkel, waardoor de prijs iets hoger zal liggen.
Wat vinden jullie van deze samenstelling? Zijn er aanpassingen nodig of zou ik hem gewoon zo moeten houden?
Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite
Ik heb een game computer laten samenstellen op een ander forum, maar het leek me wel handig om daar een tweede persoon naar te laten kijken. Een extra perspectief van een ander kan nooit kwaad natuurlijk.
Ik zal eerst de volgende vragen beantwoorden:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is bedoeld om er mee te gaan gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is 750 euro. Mocht er nou heel veel meerwaarde zijn om daar overheen te gaan, dan wil ik dat best overwegen (zo'n 50 euro erboven).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik neem alleen mijn harde schijf mee. Helaas weet ik daar het merk en model niet van.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat nodig voor een game pc zonder randapparatuur en zonder een harde schijf
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nope
Ga je overklokken?
Nope
Hieronder dan het lijstje zoals die is samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 179,99 | € 179,99 |
| 1 | ASRock B85 Pro4 | € 60,99 | € 60,99 |
| 1 | Asus GeForce GTX 770 2GB DirectCU II OC | € 283,70 | € 283,70 |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 48,99 | € 48,99 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 26,03 | € 26,03 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 61,90 | € 61,90 |
| 1 | Corsair CX600M | € 59,98 | € 59,98 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 721,58 | |
Het liefste haal ik alle onderdelen wel bij dezelfde winkel, waardoor de prijs iets hoger zal liggen.
Wat vinden jullie van deze samenstelling? Zijn er aanpassingen nodig of zou ik hem gewoon zo moeten houden?
Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite