• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 13:38
Hoi,

ik heb net een EM7385 gekocht en heb nog wel een paar vraagjes. Ik hoop dat er een handigerd is die er ervaring mee heeft. Op het Eminent forum moeten eerst alle topics beoordeeld worden voordat ze worden geplaatst, dus dat schiet niet echt op.

Ik heb m'n schijf geformatteerd in de EM7385 en alles lijkt nu te werken. NZBget start op, ik heb zelfs al wat kunnen downloaden.

Alleen.....ik dacht dat er standaard een aantal mappen zouden worden aangemaakt zoals Music, Video, Photo. Maar in plaats daarvan zie ik alleen 2 mappen: BT (transmission) en de map NZBget. In deze laatste map staan weer meerdere mappen zoals dst en daarin heb ik nu een map video omdat ik bij het downloaden van een film heb gekozen voor de categorie video.
Nu had ik gedacht om een flink aantal films en series vanaf mijn backupschijf terug te gaan zetten in deze map video, maar als ik dit wil doen met FTP (user: HDD, pass: leeg) vanaf mijn Mac krijg ik de melding dat ik daar geen rechten heb om het bestand naartoe te kopiëren. Ik kan wel een mapje aanmaken, maar een bestand ernaar kopiëren mag niet?

Hoe los ik dit op?

Edit:

intussen heb ik de mappen Movies en Series aangemaakt in de root. Dat zou goed moeten zijn. Verder kan ik mbv. "Crax" (een soort Total Commander, maar dan voor de Mac) bestanden mbv FTP naar de EM7385 schrijven. So far so good dus......

[ Voor 10% gewijzigd door M.v.Veelen op 26-02-2014 19:25 ]

¯\_(ツ)_/¯