Momenteel ben ik bezig om een Mini-Box M350 in elkaar te schroeven. Ik loop echter tegen 2 problemen aan.
Edit: Hier wat plaatjes van het euvel.

De schroef zit echt tegen de bodem van de behuizing aangedrukt. In foto 2 is tevens de lichte kromming zichtbaar. Nog vervelender, de schroef zit tegen de groeve aan die nodig is om de behuizing aan een VESA-mount te kunnen hangen.
- Als CPU-Cooler gebruik ik een Noctua LH-9i. Lijkt gegoten voor dit kastje, zei het dat de schroeven aan de onderkant van het moederbord tegen de behuizing aankomen. Beter gezegd: het moederbord kromt zelfs een beetje. Zijn hier andere schroeven voor te krijgen?
- De SSD (welke via een soort plaat boven het moederbord gemonteerd dient te worden), hangt wel heel erg vlak boven de CPU-koeler. Ik gok dat er maar ~1mm tussen zit. Kan dat kwaad?
Edit: Hier wat plaatjes van het euvel.

De schroef zit echt tegen de bodem van de behuizing aangedrukt. In foto 2 is tevens de lichte kromming zichtbaar. Nog vervelender, de schroef zit tegen de groeve aan die nodig is om de behuizing aan een VESA-mount te kunnen hangen.
[ Voor 23% gewijzigd door Joseph op 25-02-2014 23:59 ]