Hallo Tweakers!
Ik heb vandaag mijn 2 beeldschermen binnen (gekocht bij alternate):
pricewatch: LG IPS277L-BN Zilver, Zwart
Vervolgens heb ik er 1 uit gepakt en blijkt er geen ophang punten aan te zitten
Ik ben naar de mediamarkt geweest om te vragen wat ik er mee moest doen (heb hem niet bij mediamarkt gekocht, maar die was als enigste open.. ZUCHT). Die meneer wist mij te vertellen dat het niet gebruikelijk is om ophang punten te hebben aan een scherm.. terwijl alle LG schermen die hij had staan wel ophang punten hebben. Dus hem geloofde ik niet dus had er niks aan..
Ik heb wel 2 kabels gekocht van HDMI naar DVI. (alvast, maar ik laat ze nog dicht voor de zekerheid)
De beugel waar ik ze aan wil ophangen:
http://www.debeugelknalle...viewmate-ecoline-223.html
Op het internet heb ik wat gevonden hoe je zelf die ophang punten kan bevestigen.. ga ik dus niet doen.
Volgens mij zijn dit de opties die ik heb
- 2 andere schermen aanschaffen? (welke?
)
- Misschien dat de ophang punten verborgen zijn en het achter kapje verwijderen
What to do?
Alvast bedankt.
Ik heb vandaag mijn 2 beeldschermen binnen (gekocht bij alternate):
pricewatch: LG IPS277L-BN Zilver, Zwart
Vervolgens heb ik er 1 uit gepakt en blijkt er geen ophang punten aan te zitten
Ik ben naar de mediamarkt geweest om te vragen wat ik er mee moest doen (heb hem niet bij mediamarkt gekocht, maar die was als enigste open.. ZUCHT). Die meneer wist mij te vertellen dat het niet gebruikelijk is om ophang punten te hebben aan een scherm.. terwijl alle LG schermen die hij had staan wel ophang punten hebben. Dus hem geloofde ik niet dus had er niks aan..
Ik heb wel 2 kabels gekocht van HDMI naar DVI. (alvast, maar ik laat ze nog dicht voor de zekerheid)
De beugel waar ik ze aan wil ophangen:
http://www.debeugelknalle...viewmate-ecoline-223.html
Op het internet heb ik wat gevonden hoe je zelf die ophang punten kan bevestigen.. ga ik dus niet doen.
Volgens mij zijn dit de opties die ik heb
- 2 andere schermen aanschaffen? (welke?
- Misschien dat de ophang punten verborgen zijn en het achter kapje verwijderen
What to do?
Alvast bedankt.