Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• MaartenJL
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 25-02-2014
:'(
Ik vraag iedereen heel hard om hulp! Mijn leven is verdwenen omdat mijn Nokia E72 hard is gevallen en sindsdien niks meer doet! Alles staat er in zoals agenda, contacten, notities enz. Ik heb er nooit een back-up van gemaakt en het op een SD-kaart gezet omdat ik een leek ben. Stomstomstom!
Misschien is er iemand die er verstand van heeft en de apparatuur om alle data eraf te halen. Wat er verder met het toestel gebeurd maakt me niet zo heel veel uit, dit is vervangbaar. Zonder de rest van de gegevens kan ik mijn vader niet eens bellen omdat ik zijn nummer niet heb en weet ik niet wanneer ik ookalweer naar het ziekenhuis moet omdat dit in mijn agenda staat.
Het is echt super-giga-mega belangrijk en mij heel wat waard!
:?

[ Voor 1% gewijzigd door RoD op 26-02-2014 09:26 ]

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:43
Geef wat meer info. Doet hij helemaal niets meer of zie / hoor je hem nog wel opstarten? Met een usb kabel of aan de oplader hetzelfde resultaat?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:37

Quad

Doof

Je vader: Stuur hem een mailtje, berichtje via FB, vraag je moeder broer familielid naar zn nummer..?
Ziekenhuis: Bel ze op, geef je gegevens door en noteer je afspraak

Verder met hierboven, geeft die nog wel signaal als je hem verbonden hebt met de PC?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-10 21:00
Heb je nu wel of niet een backup op de SD kaart gemaakt? Dan zou je die nog in een laptop of andere telefoon kunnen proberen.

Ander kan je kijken of de telefoon nog opduikt in de Nokia software wanneer je hem op de computer aansluit, dan is alleen het scherm defect en kan je de data nog kopieren.

Zo niet, dan wordt het heel lastig. Ga er dan maar vanuit dat je je data niet meer kan benaderen, repareren is eigenlijk geen optie.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• MaartenJL
Ik krijg er nu helemaal niks meer uit, daarom zoek ik een expert, die dit vaker meegemaakt heeft en er wel raad mee weet!! Aan de USB en de oplader, geen reactie. Back-ups zijn er helemaal niet, zo stom ben ik dus geweest...

• Quad

Quad

Doof

Maar je kan wel je vader bereiken en het ziekenhuis bellen voor de afspraak, dat is dus niet zo erg.
Je telefoon is gewoon kapot dus, pech gehad en een leermoment.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• MaartenJL
Geloof me, bij mij is het echt een stuk erger dan hoe jij het nu verwoord. Maar dat is ook niet van belang in dit forum! Ik zoek hulp! En dan dus echte hulp!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Die staat een stuk of drie posts hierboven...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Quad

Quad

Doof

Je hebt internet, dus ga je naar google en type je daar de naam van je ziekenhuis in -> contactpagina en profit, je hebt een nummer. Bel je naar de klantenservice en geef je door dat je een afspraak hebt binnenkort maar doordat je telefoon kapot is niet meer weet wanneer het is.

Wat je vader en andere contacten betreft, die kan je gewoon even navragen bij familieleden / vrienden en kenissen, pen en papier erbij en opschrijven maar.
(oja, heb je een oude telefoon liggen? Staan er op je simkaart de nummers niet?)

Er is altijd wel een manier maar zonder dat je ook maar enig beetje inzet geeft en alleen maar helluppp roept dan kom je niet ver.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• MaartenJL
Met de links van Fiber ben ik nu bezig. (Maar ik ben echt een leek! Qua mobiele telfoons en ook wat betreft internet.) In ieder geval dank!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:01
En mocht je alles weer boven water krijgen - wat ik je oprecht van ganser harte gun - raad ik je aan een papieren agenda te kopen en alles daar in te schrijven. Ik denk dat dit in jouw geval de beste optie is om herhaling te voorkomen. Tweede optie is toch om te leren een back-up te maken of online op te slaan.

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:04
coenox schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 23:43:
En mocht je alles weer boven water krijgen - wat ik je oprecht van ganser harte gun - raad ik je aan een papieren agenda te kopen en alles daar in te schrijven. Ik denk dat dit in jouw geval de beste optie is om herhaling te voorkomen. Tweede optie is toch om te leren een back-up te maken of online op te slaan.
Inderdaad online opslaan. Google Calendar bijvoorbeeld - hoewel je dan al bijna helemaal aan Android vastzit - werkt prima cross-platform en kan je niet kwijtraken.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:01
Meest eenvoudige is waarschijnlijk microsoft's Outlook.com Google werkt niet meer via Mail for Echange op symbian toestellen, Outlook wel.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik ontschreeuw even je topictitel en je topicstart. Dat is nergens voor nodig. Verder geef je geen enkele informatie over wat je precies hebt gedaan om het probleem op te lossen en dat verwachten we hier wel van je. Dat je een leek bent is niet erg, maar ik neem aan dat je wel overweg kunt met een zoekfunctie, bijvoorbeeld. Kortom, graag iets meer eigen inzet.
Pagina: 1