Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Commit geschiedenis uitwissen in Git

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views

• Loller1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-11 09:31
Hallo iedereen,

Ik vroeg me af of het mogelijk is om in Git de volledige commit geschiedenis te wissen zonder de repository zelf te verwijderen. Als dit kan: is het mogelijk om te achterhalen of dit is gebeurd met een repository?

Alvast bedankt,
Loller1

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zoals samo in "Gezocht: Een naam voor forum software" al aangeeft: ik mis nogal de nodige eigen inzet en zaken uit onze Quickstart.

Als je die nou eens hanteert bij 't openen van een topic komt 't allemaal vast goed ;)

Daarbij: als ik 3 seconden google ([google=git delete commit history], notabene bijna letterlijk je topictitel op z'n engels) kom ik al zat relevante zaken tegen; je maakt me niet wijs dat je daar niets nuttigs (tips, keywords, hints) uit hebt kunnen halen / proberen.

Tot slot: lees Waar hoort mijn topic? ook even, want ik zie niet in wat je topic in Webdesign, Markup & Clientside Scripting doet :?

[ Voor 55% gewijzigd door RobIII op 25-02-2014 18:37 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.