Toon posts:

help windows media player 12 draait niet op video's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal ik wil graag een anime film kijken die hoge kwaliteit bevat en windows media player 12 kan het niet afspelen hij geeft een probleem aan ;w maar geen beschijving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:59
Vervelend.

Dit helpt niet echt. Maak even een topicreport aan als je het niet eens bent met de informatie in een topicstart

[ Voor 86% gewijzigd door Question Mark op 26-02-2014 10:38 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:24
Ik zal even mijn glazen bol opzoeken.

Dit helpt niet echt. Maak even een topicreport aan als je het niet eens bent met de informatie in een topicstart

[ Voor 62% gewijzigd door Question Mark op 26-02-2014 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dan pak je toch een andere player?
Of installeer de goede codec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:24
Benieuwd wat de goede codec is voor een anime film die hoge kwaliteit bevat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als hij die videofile heeft kan ie dat vast uitvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke codec? MediaInfo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratis VLC installeren en je kunt alles bekijken: http://www.videolan.org/vlc/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:06
Please echt VLC vooral voor Hi10p zeker? Ik zal nog net niet zeggen .... :D. (Ja dit komt omdat ik niet een hoge pet op heb van VLC...). Dat gezegd te hebben zou dit tegenwoordig moeten werken (chapters & animated karaoke daarentegen).

MPC-HC + Lav-filters + xy-VSfilter (DirectVobSub) en je zou 99% van de anime goed moeten kunnen afspelen (mits je ook Auto Load Audio & Auto Load SubTitles uitzet in MPC-HC zodat deze worden opgepakt door de LAV filters & xy-VSfilter).

Verder kan je ook een codec pack installeren zoals K-Lite codec pack (Full->Lav-only custom setup) of CCCP (combined community codec pack) welke ook codecs kunnen installeren voor Windows zelf (Windows Media Player) alhoewel ik dit niet zeker weet voor CCCP. Er bestaat ook natuurlijk nog zoiets als de ultimate codec pack for anime watchers oftewel Kawaii Codec Pack (Schattig Codec Pack als je de romaji vertaald) waarover door enkele subgroup sites ook lovend gesproken wordt.

[ Voor 28% gewijzigd door Starke op 25-02-2014 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon VLC downloaden. Geen gezeik en het werkt gewoon.
Pagina: 1