Defunctus Deo Juvente
Linuxservers kunnen naar mijn mening ook meedoen. Clients staan hier:
http://www.distributed.net/download/clients.html
RC5:Het einde is nog niet in zicht want we zitten nu op 50% van het totaal in ongeveer 1323 dagen dus het duurt nog even voordat we alles hebben gehad. Wordt morgen de key gevonden is het morgen ook afgelopen als ik me niet vergis
niets van te zeggen dus.
Bij OGR durf ik niet te zeggen hoelang het nog gaat duren.
RC5:Het einde is nog niet in zicht want we zitten nu op 50% van het totaal in ongeveer 1323 dagen dus het duurt nog even voordat we alles hebben gehad. Wordt morgen de key gevonden is het morgen ook afgelopen als ik me niet vergis
Bij OGR durf ik niet te zeggen hoelang het nog gaat duren.
edit:
en weer ben ik er vanuit gegaan dat het om distributed.net (OGR en RC5) gaat
en weer ben ik er vanuit gegaan dat het om distributed.net (OGR en RC5) gaat
Server gaat veel en veel sneller lijkt meOp vrijdag 08 juni 2001 19:38 schreef Witlof het volgende:
Linuxservers kunnen naar mijn mening ook meedoen. Clients staan hier:
Het einde is nog niet in zicht want we zitten nu op 50% van het totaal in ongeveer 1323 dagen dus het duurt nog even voordat we alles hebben gehad. Wordt morgen de key gevonden is het morgen ook afgelopen als ik me niet vergisniets van te zeggen dus.
edit:
en weer ben ik er vanuit gegaan dat het om distributed.net (OGR en RC5)
Neemt veel van je server af
(TrueServer -->
Defunctus Deo Juvente
Het gaat om het aantal MHz en wat hij naast de client nog meer voor appz draait. Hoe meer MHz'en en hoe minder appz hoe beter. Server of werkstation maakt dus niet veel uit.
Maar het gaat dus om RC5 of OGR
Aha.. intel pentium III 800 is leuk ervoorOp vrijdag 08 juni 2001 19:42 schreef Witlof het volgende:
Het gaat om het aantal MHz en wat hij naast de client nog meer voor appz draait. Hoe meer MHz'en en hoe minder appz hoe beter. Server of werkstation maakt dus niet veel uit.
Defunctus Deo Juvente
Ik gebruik gewoon een P2 266 en werk ook goed, altijd tussen de 500,000 en 650,000 keys/sec (als ik helemaal niks doe wel 7??,000)
Juist
op http://www.distributed.net/download/clients.html kun je alle clients (dus ook voor linux
) downloaden, succes!
enne je hoeft geen sorry te zeggen als je wat wil vragen, antwoorden doen we graag
enne je hoeft geen sorry te zeggen als je wat wil vragen, antwoorden doen we graag
TOPPIEOp vrijdag 08 juni 2001 20:44 schreef Sequence het volgende:
op http://www.distributed.net/download/clients.html kun je alle clients (dus ook voor linux) downloaden, succes!
Defunctus Deo Juvente
[off-topic]
btw, voor een grappige link:
www.brabobank.nl
www.waitxs.nl
2fart.fioole.nl
ach... zo zijn er meer
Have Fun
[/off-topic]
hmmmm TrueServer? Heb welleens van TroepServer gehoordOp vrijdag 08 juni 2001 19:40 schreef HappyFun het volgende:
[..]
Server gaat veel en veel sneller lijkt me
Neemt veel van je server af
(TrueServer -->)
www.brabobank.nl
www.waitxs.nl
2fart.fioole.nl
ach... zo zijn er meer
Have Fun
[/off-topic]
Gekkie is a proud member of TheBenny!
Verwijderd
Mijn heer van Gekkum, wilt u per direct uw tong binnen halen en uw bakkes sluiten? Vriendelijk bedankt!Op zaterdag 09 juni 2001 02:21 schreef _Gekkie_ het volgende:
[off-topic]
[..]
hmmmm TrueServer? Heb welleens van TroepServer gehoord
www.brabobank.nl
www.waitxs.nl
2fart.fioole.nl
ach... zo zijn er meer
Have Fun
[/off-topic]
Dinsdag 21.00?
Ik heb gisteravond ook maar de d.netclient gedownload, ze gaan nu 24/7 draaien op
Athlon 1333 : RC5 Long: 0.00:00:16.08 [4,694,239.37 keys/sec]
PIII 1Gyg : RC5 Long: 0.00:00:16.13 [2,859,798.53 keys/sec]
Dual celly 500: 0.00:00:16.14 [1,429,241.30 keys/sec]
Onder het benchen gebruikte de dual celly trouwens maar 50% CPU, maar onder het "crunshen" of hoe dat dan ook heet gebruikt ie 100% dus eigenlijk 1,429,241.30 * 2 = 2,858,482.6
nu heb ik nog een paar vraagjes:
hoe kan ik instellen dat ie moet sparen?
en ik heb op elke PC mijn E-Mail adres ingesteld. dan komt alles toch gewoon op mijn account?
Onder het benchen gebruikte de dual celly trouwens maar 50% CPU, maar onder het "crunshen" of hoe dat dan ook heet gebruikt ie 100% dus eigenlijk 1,429,241.30 * 2 = 2,858,482.6
en ik heb op elke PC mijn E-Mail adres ingesteld. dan komt alles toch gewoon op mijn account?
Op zaterdag 09 juni 2001 15:01 schreef RRX het volgende:
Ik heb gisteravond ook maar de d.netclient gedownload, ze gaan nu 24/7 draaien op
sparen: zet bij het configgen van je client (rechtermuisknop -> config) ff bij de optie dialup-connection mode: Off
e-mail: ja alles komt op 1 account
Ik heb nog een vraagje, de Athlon die blijft gewoon stabiel doorgrazen, maar de PIII loopt na +/- 10 uur vast, hoe kan ik instellen dat ie bijv. maar 80% CPU gebruikt (Geen temp sensor aanwezig)
of je zou een dos scrippie moeten schrijven die de koe na ongev. 8 uur afsluit en weer opstart... zou niet zo moeilijk moeten zijnOp zondag 10 juni 2001 12:58 schreef RRX het volgende:
Ik heb nog een vraagje, de Athlon die blijft gewoon stabiel doorgrazen, maar de PIII loopt na +/- 10 uur vast, hoe kan ik instellen dat ie bijv. maar 80% CPU gebruikt (Geen temp sensor aanwezig)
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Je zou èm iets meer spanning kunnen geven. Als een pc vastloopt als ie stressed is, dan is ie dus onstabiel, en daar hebben twiekertjes een hekel aanOp zondag 10 juni 2001 12:58 schreef RRX het volgende:
dat zou ik normaal gesproken wel doen, maar het is een laptop... en ik kan het niet is de bios instellen, en ik heb net echt trek om die laptop open te gaan schroeven.Op zondag 10 juni 2001 13:08 schreef stokkie het volgende:
[..]
Je zou èm iets meer spanning kunnen geven. Als een pc vastloopt als ie stressed is, dan is ie dus onstabiel, en daar hebben twiekertjes een hekel aan
ben ik nu nou wel of niet lid van de DPC, ja toch. alleen niet van een subteam.
of heb ik het fout:
http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=354988
of heb ik het fout:
http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=354988
Je kan pas nu aanmelden bij DPC. Dit komt omdat je eerst geflushed moet hebben om je bij een team aan te melden. Welkom alvast bij DPC
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Pagina: 1