Waarom geen twee aparte key databases aanmaken, één privé en één zakelijk?
Yep, ik ken geen tool die kan scheiden namelijk.
Keepass is gewoon een file, die kun je natuurlijk syncen vanuit de cloud. Maar goed, ik zou geen password database file in de cloud willen....
Keepass is gewoon een file, die kun je natuurlijk syncen vanuit de cloud. Maar goed, ik zou geen password database file in de cloud willen....
Hoe denk je dat dit bij die andere tools gaat dan? Kwestie van een sterk genoeg wachtwoord..
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Als alleen de encrypted data opgeslagen is en de decryptie client-side gebeurt heb ik daar niet zo'n moeite mee.
En als je echt paranoia bent, dan kun je van je cloudstorage ook nog eens een ecrypted container maken
Kijk eens naar LastPass Enterprise; die kan nm groepen maken van gebruikers en daar ook bepaalde inlog credentials bij gebruiken.
Edit: is wel betaalde versie
Edit: is wel betaalde versie
[ Voor 11% gewijzigd door Der Rudi op 26-02-2014 14:59 ]
Als je zorgt dat de beveiliging via een keyfile gaat die niet in de cloud staat moet het geen probleem zijn.KillerAce_NL schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:12:
Yep, ik ken geen tool die kan scheiden namelijk.
Saved by the buoyancy of citrus
Pagina: 1