Omdat er meerdere realMyst en ook Masterpiece editions schijnen te zijn: Ik wil dit topic open over de 2014 versie op Steam (deze dus).
Ik vraag me af of er mensen zijn die deze werkend hebben gekregen op windows 7.
Ik kom niet verder dan een zwart scherm. Er loopt wel een forum op steam over dit topic dat ik actief volg, maar dat biedt nog niet echt een oplossing.
Ik zie nog wel activiteit op mijn harddisk, maar het scherm is compleet zwart, en de computer reageert nergens op (ook niet Ctrl-Alt-Del). Alleen uitzetten helpt.
Ik heb al diverse launch opties geprobeerd, en aanpassingen in de video settings, maar tot nu toe helpt niets.
Mijn hardware:
I7-4770 @ 3.5 GHz
Windows 7, 64-bits (16 GB Ram)
Nivdia Quadro K600 (drivers van Jan 2014)
Is er iemand die het werkend heeft gekregen, na ook eerst zwarte schermen te hebben gehad?
Ik vraag me af of er mensen zijn die deze werkend hebben gekregen op windows 7.
Ik kom niet verder dan een zwart scherm. Er loopt wel een forum op steam over dit topic dat ik actief volg, maar dat biedt nog niet echt een oplossing.
Ik zie nog wel activiteit op mijn harddisk, maar het scherm is compleet zwart, en de computer reageert nergens op (ook niet Ctrl-Alt-Del). Alleen uitzetten helpt.
Ik heb al diverse launch opties geprobeerd, en aanpassingen in de video settings, maar tot nu toe helpt niets.
Mijn hardware:
I7-4770 @ 3.5 GHz
Windows 7, 64-bits (16 GB Ram)
Nivdia Quadro K600 (drivers van Jan 2014)
Is er iemand die het werkend heeft gekregen, na ook eerst zwarte schermen te hebben gehad?