IK heb een externe harde schijf die er plotseling mee is gestopt, zomaar na een reboot is deze weg.
Ik krijg mijn 2TB externe harde schijf van Samsung (usb3.0) (model d3) niet meer werkend op mijn pc. Het lampje van de schijf brandt en hij spint heel even op, maar wordt niet zichtbaar of benaderbaar door mijn pc.
2. Hoe heb je het aangesloten (USB, FW, eSATA)?
op USB 3.0 en usb 2.0 en op de usb 3.0 poort van de wel (andere) werkend externe usb 3.0 schijf op mijn pc, werkt niet, op geen enkele poort.
Drive wordt niet herkend in apparaten en niet in schijfbeheer, in- en uitpluggen usbkabel geeft wel een geluidje van windows, geen melding.
3. Heb je het al eens geprobeerd op een ander systeem?
Aangesloten op 3.0 usb van laptop, schijf wordt herkend en gevonden alle data staat er op en is te benaderen, schijf gecontroleerd (geen fouten)
4. Heb je al eens de schijf intern aangesloten?
Nee, schijf werkt op laptop
5. Wordt de schijf nog wel gezien in diskmanagement?
Nee gecontroleerd.
WTF is er aan de hand?
Ik krijg mijn 2TB externe harde schijf van Samsung (usb3.0) (model d3) niet meer werkend op mijn pc. Het lampje van de schijf brandt en hij spint heel even op, maar wordt niet zichtbaar of benaderbaar door mijn pc.
2. Hoe heb je het aangesloten (USB, FW, eSATA)?
op USB 3.0 en usb 2.0 en op de usb 3.0 poort van de wel (andere) werkend externe usb 3.0 schijf op mijn pc, werkt niet, op geen enkele poort.
Drive wordt niet herkend in apparaten en niet in schijfbeheer, in- en uitpluggen usbkabel geeft wel een geluidje van windows, geen melding.
3. Heb je het al eens geprobeerd op een ander systeem?
Aangesloten op 3.0 usb van laptop, schijf wordt herkend en gevonden alle data staat er op en is te benaderen, schijf gecontroleerd (geen fouten)
4. Heb je al eens de schijf intern aangesloten?
Nee, schijf werkt op laptop
5. Wordt de schijf nog wel gezien in diskmanagement?
Nee gecontroleerd.
WTF is er aan de hand?
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.