Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sony Xperia Z2: hetzelfde, maar dan beter

Pagina: 1
Acties:

• Heiniken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-11 19:31
Op pagina 4 tweede alinea staat:

Nokia levert bij de Z2 een stel in-ear-oordopjes mee

Dat zou moetn zijn; Sony levert bij de Z2 een stel in-ear-dopjes mee.

reviews: Sony Xperia Z2: hetzelfde, maar dan beter

[ Voor 37% gewijzigd door Heiniken op 25-02-2014 15:12 ]

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
(jarig!)
Scherp, dit lijkt inmiddels aangepast

• Danner001
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-11 19:09
Vraag aan de redactie:

Hoe verantwoorden jullie de titel? En dan bedoel ik met name de verhouding van deze titel ten opzichte van de titel van het stuk over de S5.
Naar mijn idee is er bij beide toestellen weinig veranderd, beide toestellen zijn een logische evolutie van hun voorganger; wat betere specs, kleine aanpassingen aan hardware en UI. Waarom heeft de S5 dan als titel: "Het design gaat op de schop", en de Z2 als titel: "Hetzelfde, maar dan beter"? Is dit dan alleen om de achterkant die nu putjes heeft?

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-11 22:01

WoutF

Hoofdredacteur
Waarom? Omdat bij de S5 zowel het uiterlijk van de telefoon als het uiterlijk van de software anders is dan bij zijn voorganger. Bij de Z2 is dat niet zo

• Danner001
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-11 19:09
Ok, duidelijk. Laat duidelijk zijn dat dit geen aanval o.i.d. is, ik had alleen de verwachting dat er grote veranderingen waren bij de S5, na het lezen van de titel.
Verder overigens 2 goed geschreven artikelen, mag ook gezegd worden!

• Heiniken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-11 19:31
Nadat ik het bericht geplaatst had was het binnen een paar minuten al door iemand aangepast
Pagina: 1