Mijn AT midi-kastje heeft ruimte voor 2 harddisks en 1 floppy drive (of 2 floppies en 1 hd) in het daarvoor bestemde 3,5" brede rekje. Tot voor kort had ik daarin 2 harddisks waarvan de Seagate 1G zo'n anderhalve anderhalve centimeter dik is en de Samsung 4.3G 'normaal', waardoor er sprake was van enige tussenruimte en dus de warmteafvoer niet zo'n probleem was. Nu heb ik de kleine vervangen door een dikkere 7200 rpm Maxtor, waardoor er zowel onder de onderste (4.3) als tussen beide hd's maar zo'n anderhalve millimeter tussenruimte zit, en vooral de Maxtor loeiheet wordt. De andere valt mee maar toch..
Is het verstandig om een koeler aan te schaffen voor de Maxtor, of in ieder geval 1 van de 2 te verplaatsen zodat er weer een flinke tussenruimte komt? Waarom is hier niks over te vinden in de hd specs? Bij verplaatsen, hoe te monteren (kan je iets onder het rekje hangen o.i.d.)?
Ik weet dat hier enorm veel postings over zijn te vinden maar ik heb het idee dat de meeste tweakers grote kasten hebben en het gaat me ook even om die specvraag
Is het verstandig om een koeler aan te schaffen voor de Maxtor, of in ieder geval 1 van de 2 te verplaatsen zodat er weer een flinke tussenruimte komt? Waarom is hier niks over te vinden in de hd specs? Bij verplaatsen, hoe te monteren (kan je iets onder het rekje hangen o.i.d.)?
Ik weet dat hier enorm veel postings over zijn te vinden maar ik heb het idee dat de meeste tweakers grote kasten hebben en het gaat me ook even om die specvraag
bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory