Toon posts:

Nieuwe spelletjes op 6210

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, weet er iemand een manier om nieuwe spellen oid op een nokia 6210 te krijgen? Alvast bedankt.

LOMU

Verwijderd

een GSM is om te bellen niet om mee te gamen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 juni 2001 19:40 schreef the_undertaker het volgende:
Ja, maar bellen tijdens de les op school gaat nogal moeilijk :)

• Karimben
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-11-2025
1 1 2 intypen, en dan bellen. >:)
dan moet je iets van 20 seconden wachten ofzo, dan heb jer een extra spelletje bij...of juist niet >:)

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:37
Als jij toch alleen maar spelletjes speelt op je 6210, ruil dan even met mij ... mijn 6210 is namelijk beschadigd en ik heb 'm wèl nodig voor serieuze zaken :(

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:30

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op zaterdag 09 juni 2001 19:19 schreef Nelly___ het volgende:
dan moet je iets van 20 seconden wachten ofzo, dan heb jer een extra spelletje bij...of juist niet >:)
LOL :D

Verwijderd

Op zaterdag 09 juni 2001 19:19 schreef Nelly___ het volgende:
Phatte LOL jongen..

Ambulance race... moet je met z'n 2'en doen [ivm de IRpoort die zorgt voor de uplink naar de HakkieTakkie centrale die verband houd met de stagnerende flexstream van versatel :)].. je belt dus 112, dan zeg je eerst nix en keihard gillen: help, help ... en dan vragen om ambulance...
En dan kijken wie het eerste zijn ambulance krijgt... de verliezer moet de onkosten dokken

Zo ging dat toch?

Trouwens: bellen in de les kan wel, is laatst nog een x gebeurd [lerares is tof] en wij hem uitlachen, lerares lacht mee..

Maar euh... denk je echt dat je door een code in te voeren er 10 spellen bijkreeg?

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 19:40 schreef the_undertaker het volgende:
Vertel dat die tieners maar !
Lopen ze gamed over straat, nou ben je echt fout bezig :r:r [mooiste is natuurlijk als ze MET mobiel tegen lantaarn paal aanknallen!]

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 juni 2001 20:03 schreef FlameHeaD het volgende:

[..]

Phatte LOL jongen..

Ambulance race... moet je met z'n 2'en doen [ivm de IRpoort die zorgt voor de uplink naar de HakkieTakkie centrale die verband houd met de stagnerende flexstream van versatel :)].. je belt dus 112, dan zeg je eerst nix en keihard gillen: help, help ... en dan vragen om ambulance...
En dan kijken wie het eerste zijn ambulance krijgt... de verliezer moet de onkosten dokken

Zo ging dat toch?

Trouwens: bellen in de les kan wel, is laatst nog een x gebeurd [lerares is tof] en wij hem uitlachen, lerares lacht mee..

Maar euh... denk je echt dat je door een code in te voeren er 10 spellen bijkreeg?
Ik heb zo'n ding echt niet voor de spelletjes, maar die zijn gewoon "wel leuk" voor op school als je ff nix te doen hebt ofzow. En ik ben dom, maar natuurlijk niet via een code, maar via de modem, ik d8 dat dat wel kon omdat die 6210 een relatief groot geheugen heeft, maarja het was maar een vraag hoor...
Pagina: 1