Hallo, weet er iemand een manier om nieuwe spellen oid op een nokia 6210 te krijgen? Alvast bedankt.
LOMU
LOMU
Ja, maar bellen tijdens de les op school gaat nogal moeilijkOp vrijdag 08 juni 2001 19:40 schreef the_undertaker het volgende:
een GSM is om te bellen niet om mee te gamen
LOLOp zaterdag 09 juni 2001 19:19 schreef Nelly___ het volgende:
1 1 2 intypen, en dan bellen.
dan moet je iets van 20 seconden wachten ofzo, dan heb jer een extra spelletje bij...of juist niet
Verwijderd
Phatte LOL jongen..Op zaterdag 09 juni 2001 19:19 schreef Nelly___ het volgende:
1 1 2 intypen, en dan bellen.
dan moet je iets van 20 seconden wachten ofzo, dan heb jer een extra spelletje bij...of juist niet
Ik heb zo'n ding echt niet voor de spelletjes, maar die zijn gewoon "wel leuk" voor op school als je ff nix te doen hebt ofzow. En ik ben dom, maar natuurlijk niet via een code, maar via de modem, ik d8 dat dat wel kon omdat die 6210 een relatief groot geheugen heeft, maarja het was maar een vraag hoor...Op zaterdag 09 juni 2001 20:03 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
Phatte LOL jongen..
Ambulance race... moet je met z'n 2'en doen [ivm de IRpoort die zorgt voor de uplink naar de HakkieTakkie centrale die verband houd met de stagnerende flexstream van versatel :)].. je belt dus 112, dan zeg je eerst nix en keihard gillen: help, help ... en dan vragen om ambulance...
En dan kijken wie het eerste zijn ambulance krijgt... de verliezer moet de onkosten dokken
Zo ging dat toch?
Trouwens: bellen in de les kan wel, is laatst nog een x gebeurd [lerares is tof] en wij hem uitlachen, lerares lacht mee..
Maar euh... denk je echt dat je door een code in te voeren er 10 spellen bijkreeg?