Toon posts:

Aankoop advies Game pc (900 euro)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Kan iemand mij helpen met een goede samenstelling voor een game pc met een bujet van ongeveer 900 euro (marge 100 euro mag ook er onder).

Ik wil graag een krachtige nvidea grafische kaart en een intel CPU.
en ik zou graag een SSD willen.
Dit is alles wat ik weet heeft iemand goed advies van producten en types.

Ik zou graag de nieuwe games zoals battelfield 4 of titanfall op high resolution kunnen spelen met goede framerate.

Alvast bedankt !

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:40
Twee keer hetzelfde topic aanmaken en nog altijd niet, zoals in het andere topic al werd aangegeven, het DAA beleid te harte genomen? Het lijkt me verstandig dat je dit toch even doorneemt, aangezien we hier met zo weinig informatie niet veel kunnen.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:03
Handleiding Pricewatch is ook handig als je nog niet weet hoe het moet.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Baloes
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:42
Tevens zijn er op dit forum de laatste tijd zoveel topics over (intel) game pc's rond de 900 euro dat je daar de lijstjes letterlijk uit kunt overnemen.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:31

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik raad je aan om eerst eigen onderzoek te doen, met een onderbouwd voorstel te komen en dat voorleggen aan de gebruikers. Dat is een manier van werken die normaliter meer respons krijgt. Je twee andere topics heb ik gesloten, omdat één topic genoeg is.

Neem tevens de linkjes door die genoemd worden; DAA beleid en de handleiding Pricewatch.