Toon posts:

Geen geluid bij telefoongesprek Bluetooth autoradio Pioneer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb een probleem met mijn nieuwe Pioneer DEH-4600BT Bluetooth autoradio. Ik heb hem ingebouwd in mijn auto (Peugeot 306 XS 1996) en alles leek te werken, radio/USB/aux/Bluetooth muziek afspelen doet het allemaal. Alleen als ik wil bellen of gebeld wordt gaat het mis, ik hoor geen ringtone en ook de persoon met wie ik bel hoor ik niet uit mijn speakers. Hij hoort mij wel. Her volume en/of gespreksvolume harder zetten heeft geen zin. Ook met een Blackberry ipv mijn iPhone 5 geen verschil. Gisteren heb ik de radio omgeruild voor een andere van hetzelfde type bij de BCC, in de hoop dat het aan een kapotte radio lag, maar bij de nieuwe heb ik hetzelfde probleem. Bij de winkel wisten ze niet goed wat de oplossing was, heeft iemand hier misschien de oplossing?

• Wkrooshof
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-12 14:07
Bij mijn autoradio heb ik 2 standen BT Audio en BT Phone, geen idee wat het verschil is; maar wellicht heb jij dat ook?

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heeft de radio niet een aparte uitgang voor een phone speaker. Of kan je ergens in de settings niet instellingen dat phone over de normale speakers moet.

Verwijderd

Topicstarter
Het heeft er blijkbaar mee te maken dat de front speakers samen met de hoedenplank speakers zijn aangesloten, het gesprekgeluid zou alleen uit de achterspeakers komen. Hoe dit nu op te lossen moet ik nog even uitvogelen.