Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweakers' koopadvies voor camera's

Pagina: 1
Acties:

• medionsucks
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 19:56
Slap artikel. Als iemand mij het vraagt schrijf ik een GOED artikel wat alles inhoudt wat er tegenwoordig te krijgen is: van smartphone met camera tot aan DSLR materiaal met prosumer en professional lenzen, over de voor- en nadelen van systeemcamera's, bridge en DSLR systemen. Over de verschillen tussen DSLR merken. Wat je kan krijgen met een beperkt budget. Enzovoort. Het enige advies dat ik er uit herinner is "megapixels maakt niet meer uit" - wel, dit is niet waar, en het gaat heus niet om het afdrukken van vergrotingen.

Jammer, een gemiste kans!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
(jarig!)
Het artikel dat jij voorstelt zou inhoudelijk voor mensen zoals jij zijn bedoeld. Het koopadvies dat jij hebt gelezen is anderssoortige content voor een breder publiek, mensen die bijvoorbeeld niet eens weten dat er systeemcamera's bestaan. Ik wil niet zeggen dat wat we nu hebben niet beter kan, maar we weten wel uit onderzoek dat een bredere doelgroep dit geen slap artikel vindt.