Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Connection Reset

Pagina: 1
Acties:

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-11 21:57

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Topicstarter
Ik heb de laatste dagen ongeveer een 50% error-rate met de melding "Connection Reset by peer" Helaas, ik kan er niets meer van maken, het is de standaard Firefox-melding dat de verbinding gereset werd.
Wat die Peer er mee te maken heeft weet ik niet. Hij moet van mijn verbinding afblijven! :+

[ Voor 55% gewijzigd door Firesphere op 24-02-2014 20:30 ]

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

Ik weet ook niet wie "Peer" is, maar die woont iig niet bij ons. Ik ben dus bang dat je de oorzaak bij je eigen connectie zal moeten zoeken...

Intentionally left blank

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:05

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Hier een peer: http://stackoverflow.com/...ection-reset-by-peer-mean m.a.w. de server weigert je verbinding omdat er iets mis mis met je pakketten naar de server en reset dus hard je verbinding.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:02

rob_erwt

What does this button do?

Damic schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 21:00:
Hier een peer: http://stackoverflow.com/...ection-reset-by-peer-mean m.a.w. de server weigert je verbinding omdat er iets mis mis met je pakketten naar de server en reset dus hard je verbinding.
Ik vermoed dat beide heren dat wel wisten, maar er een grapje van maakten. ;) Verder is die link voor de mensen die het niet wisten zeker een goede aanvulling. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
En met de HTTPS-anywhere plugin uit, krijg je het dan ook de hele tijd?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan