msn chat over proxy

Pagina: 1
Acties:

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
ik wil dus via een proxy gaan chatten via msn, en dan bedoel ik niet messenger, maar via www.msn.nl en dan het mensen en chatten gedoe, maar ik krijg telkens de foutmelding dat er netwerkproblemen zijn. :(
ik gebruik analogx proxy met http en socks aan, en ik heb http-tunnel geinstalleerd, maar msn chat wil niet werken
iemand enig id hoe het wel kan, welk programma ik dus het beste kan gebruiken?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
iemand?

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 20:47
dat programma ondersteunt het in ieder geval niet. Heb ik ook gehad. MSn chat is trouwens niet het enige wat niet werkt met analogx proxy >:) Je moet gewoon Winroute of zo gebruiken

Verwijderd

je zou van proxy kunnen wisselen,
ms proxy 2.0 werkt uitstekend met msn.

Verwijderd

winproxy roeleert :)
geen problemen mee

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Op zaterdag 09 juni 2001 11:20 schreef ddkiller666 het volgende:
geen problemen mee
Ook niet met het verzenden van files via msn messenger? Alleen dat werkt bij mij niet.

• AlexAuto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:46

AlexAuto

Parttime Tweaker

Op zaterdag 09 juni 2001 17:46 schreef ppl het volgende:

[..]

Ook niet met het verzenden van files via msn messenger? Alleen dat werkt bij mij niet.
Check dit topic!

[topic=159019]

Verwijderd

Op zaterdag 09 juni 2001 10:22 schreef bwe het volgende:
je zou van proxy kunnen wisselen,
ms proxy 2.0 werkt uitstekend met msn.
Werk jij bij microsoft ofzo dat je je geroepen voelt een programma aan te smeren dat 5 keer zo duur is?

Verwijderd

Op zaterdag 09 juni 2001 11:20 schreef ddkiller666 het volgende:
geen problemen mee
Wat wil je daarmee zeggen?

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 04:07 schreef Zemanova het volgende:

[..]

Werk jij bij microsoft ofzo dat je je geroepen voelt een programma aan te smeren dat 5 keer zo duur is?
en wat is jou probleem?

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Op zondag 10 juni 2001 00:13 schreef AlexAuto het volgende:

[..]

Check dit topic!

bestanden verzenden en praten via msn
Dat verzenden van files werkt nog steeds niet, ben eens wezen poortmappen en datwerkte dus ook niet. Ik kan gewoon geen bestanden zenden met MSN achter winproxy.
Heb ook ff wat gelezen her en der oa op microsoft en op winproxy site en daar vond ik dus iets over dat msn messenger wel achter een proxy kan werken maar geen bestanden kan verzenden.
Ik zal nog eens proberen wat poorten te mappen misschien lukt het dan.

Verwijderd

het probleem is waarschijnlijk dat de proxy niets doorlaat vanaf het web, en zo'n filetransfer wordt dan wel opgezet door iemand in de lat (local address table)maar er komt iets terug van het net, en de proxy laat nix door...

het lukt mij ook niet om secure de proxy op te zetten en msn files te laten versturen.

als je weet via welke poorten msn werkt zou je die in je exceptions van je packetfiltering op kunnen nemen...

maar daar gaat je beveiliging

• reminder
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 19:16

reminder

oi....

NAT :?

(werkt perfect bij mij !)

Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late

Verwijderd

ook op de proxysever zelf gaat het niet...

en die heeft geen nat
Pagina: 1