Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hij wil geen youtube meer afspelen.

Pagina: 1
Acties:

• S en A DW
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 21:47
Ik heb een probleem met youtube. Ik heb laatst een google account aangemaakt zodat ik via de tv youtube filmpjes kan kijken. Diepe teleurstelling. Maar nu merk ik dat als ik ben ingelogd via gmail of google dat er steeds een zwart scherm blijft staan bij de youtube filmpjes. Zo dra ik uitlog en dan weer naar youtube ga kan ik weer alles bekijken. Zeer irritant iemand een idee hoe ik dit moet oplossen? Het beeld van de filmpjes geven echt alleen een zwart vierkant weer er verschijnt geen balk in beeld.

• Melkaz
  • Laatst online: 21-11 09:47

Melkaz

Melkazar

Klinkt een beetje als een addon probleem. Ik had een soortgelijks probleem afgelopen weekend met NoScript in Firefox. Ik weet niet in welke browser je dit probleem hebt of dat je dit probleem hebt op je tv software(verkeerde plek voor dit topic dan lijkt me) maar probeer eens een andere browser.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• S en A DW
  • Laatst online: 17-11 21:47
Ik heb chrome als browser maar het gekke is dat ik ook een htpc heb met dezelfde ad ons en browser en daar doet heb probleem zich niet voor.