CyBeR schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:51:
[...]
Hoe heb je dat precies ingevoerd? Want volgens mij heeft iOS helemaal geen veldje voor een tussenvoegsel?
Oh als middle name. Ja dan klopt dat gedrag dus gewoon want jij hebt nu een veldje gebruikt voor iets waar 't niet voor is. Middle name is niet voor de/het/van de/etc. maar voor de "cornelis" in "henk cornelis achterwerk".
Tja, er is geen aparte mogelijkheid voor 'tussenvoegsel', en ik denk dat je 'tussenvoegsel' wel vrij kan vertalen naar 'tweede naam', inderdaad 'middle name' in het Engels. Bovendien is het de enige mogelijkheid om je namen netjes te sorteren op de achternaam, en geen giga lijst bij de 'v' te krijgen.
Andere apps gaan er wel goed mee om, en in het buitenland zijn tweede namen heel normaal, daar moeten die toch ook gewoon weergeven worden? Daarom ben ik benieuwd of meer mensen dit hebben want ik kom het niet echt tegen op internet.
Klopt, maar er is nog geen apart Telegram topic (wel voor Android en WP zag ik) en ik had geen zin om er een aan te maken voor deze vraag, dus leek dit topic me wel gepast.
[
Voor 18% gewijzigd door
Mr Ton op 24-02-2014 15:08
]