Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Review-ideeën insturen?

Pagina: 1
Acties:

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Dit is een feature-request maar aangezien het de redactie aangaat lijkt me dit de betere plaats. Als mijn denkproces fout is, excuses.

Ik heb (helaas) regelmatig ideeën voor reviews maar niet echt een goede plek om die naar toe te sturen. Ik zou meneer de hoofdredacteur kunnen aanschrijven in een direct message, maar als iedereen dat doet, kan ik me voorstellen dat daar al gauw een verbod op komt :P

Een topic in GR zou ook kunnen maar of het wenselijk is dat iedereen zijn/haar ideeën hier plaatst? Misschien een sticky?

Voor nieuws is er een heel handig knopje waarmee je tips in kunt sturen.

Mijn vraag, is het misschien een goed idee om ook een knopje voor reviews te hebben waarmee irritante gebruikers zoals mij hun ei kwijt kunnen? Dus niet dat we linkjes naar reviews insturen maar een tekstboxje waarin we een idee kwijt kunnen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
(jarig!)
Voel je vrij om je idee in een topic te droppen of een DM te sturen. Heel vaak is een los idee niet concreet uitvoerbaar of interessant, maar we hebben een aantal suggesties de afgelopen tijd kunnen bundelen tot zeer interessante reviews, zoals een grotere geheugentest waar Willem momenteel aan werkt.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kun je die niet gewoon via http://tweakers.net/etc.dsp?Action=Newssubmit insturen? Als link de specs-pagina/productaankondigings-pagina gebruiken en dan verzoek tot review in het opmerkingenveld plaatsen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-11 14:56

Tweakjur

Redacteur
Dat zou ik niet doen, Raven. Vaak is het zo dat in de submit veel dezelfde onderwerpen voorbij komen. In dat geval worden alleen de titels gelezen, en niet het opmerkingenveld. Je zou dan iets van 'Reviewverzoek: ..' in de titel moeten stoppen.

Ik denk echter dat het beter werkt om de verantwoordelijke redacteur een DM of mail te sturen. Van de meeste productgroepen is vrij duidelijk welke redacteur daar aan verbonden is. Mobieltjes en tablet Wout, componenten Willem, televisies Sim, games Paul en ik, etc. Ik denk dat dat het best werkt.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Tsja, ik dacht dat dat de meest directe lijn naar de redactie was ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde