Fotoalbum API

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Ik ben bang dat dit een feature gaat worden die er niet zomaar gaat komen of beschikbaar is, maar ik vroeg me af of er een API is voor 't fotoalbum? Ik wilde namelijk iets bedenken om grafiekjes vanuit m'n benchbakker gelijk in m'n fotoalbum op te slaan. Daar haal ik nu immers ook alle plaatjes uit. Ruimte heb ik volgens mij nog wel genoeg om hier even mee vooruit te kunnen, zodat ik alle grafiekjes ook wel op kan slaan als plaatjes ipv UBB (met 5.7GB kom je een heel eind).

Nu kan ik dit natuurlijk handmatig gaan uploaden (dat is ook wat ik nu van plan ben), maar het zou natuurlijk gaver zijn als ik dit direct naar m'n fotoalbum kon uploaden, zodat ik me heel wat werk bespaar met het uploaden van veel plaatjes.

Is zoiets er, of kan ik blijven dromen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
Mocht je teleurgesteld worden, kan je altijd een curl scriptje bakken. Met een hamer past alles.

[ Voor 15% gewijzigd door Gamebuster op 24-02-2014 12:53 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:24
Toen ik nog abonnee was, had iemand een tooltje gemaakt voor het uploaden naar het fotoalbum. Als dat nog werkt zou je het kunnen aanpassen om te doen wat jij wilt.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
De t.net fotouploader heb ik wel eens gezien inderdaad, maar die werkte bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 14:16
Voorlopig zul je het handmatig moeten blijven doen. We hebben geen plannen om een dergelijk iets te ontwikkelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Daar was ik eigenlijk al bang voor, maar 't was het proberen waard natuurlijk.
Pagina: 1