Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junkchaser
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Lees artikel grondig:

http://bitly.com/werkingsabam

En reageer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nergens maak ik uit op dat het een organisatie zou zijn die tot de georganiseerde maffia behoort? Ik bedoel, vergelijk het eens met Cosa Nostra, 'ndrangheta, Los Zetas etc, en ik zou toch wel enkele verschillen tussen genoemde organisaties en Sabam (of in NL, de Buma/Stemra) kunnen benoemen.

Ik vind het hele artikel nogal vaag en eigenlijk inhoudelijk niet erg samenhangend. Komt een beetje als een rant over.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ik lees iemand die bij Sabam werkzaam is en het beu is dat ze steeds worden afgeschilderd als een stel parasieten? Als het sarcasme is, is het wel slechte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:39
Coltrui schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:43:
Ik lees iemand die bij Sabam werkzaam is en het beu is dat ze steeds worden afgeschilderd als een stel parasieten? Als het sarcasme is, is het wel slechte :P
Dat is inderdaad ook precies hoe ik het lees.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Het geven van een commando (lees en reageer) is niet de vorm die een startpost bij voorkeur heeft. Een startpost hoort informatie te geven en (daarmee) een goed startpunt voor een discussie te zijn. Dit topic gaat dus op slot. Mocht een meer conforme startpost tot de mogelijkheden behoren, dan hoor ik dat graag en zal ik het slot er weer af halen.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Dit topic is gesloten.