Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Random Laptop Freezing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers-Community,

Ik heb een probleem met mijn laptop, soms als ik aan het gamen ben op mijn laptop, wil het spel nog weleens "freezen" bijv.:

Ik ben bezig en mijn framerate stable( +-40 fps), maar dan uit het niets loopt het beeld vast en kan ik voor een paar seconden niets doen, daarna kan ik gewoon weer verder zonder enige problemen.

Het gebeurt niet vaak, 1-2 keer per avond, maar ik ben bang dat het op den duur vaker gaat gebeuren.

Weet iemand misschien wat het probleem is, ik zat te denken aan mijn harde schijf of is dit toch een GPU probleem?

Cheers

Laptop Model:
Asus K53TK-SX022V

• GroundBreaking
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:16
Is het bij één specifieke game, of bij verschillende?
Al naar de temperatuur gekeken? Net na de freezes bijvoorbeeld.

Verwijderd

Topicstarter
Voor zover ik het weet is het alleen bij League of Legends, maar de temparatuur is wel hoog. Misschien mijn fan schoonmaken en een laptop koeler aanschaffen?

• GroundBreaking
Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:25:
Voor zover ik het weet is het alleen bij League of Legends, maar de temparatuur is wel hoog. Misschien mijn fan schoonmaken en een laptop koeler aanschaffen?
Fan schoonmaken is sowieso wel een goed idee. Probeer wel te zorgen dat deze niet gaat draaien, dit wekt namelijk stroom op en das meestal niet zo goed voor je laptop.

En wat is hoge temperatuur? En welke laptop gaat het om? Verschilt ook per hardware wat hoog is namelijk.

Ook al geprobeerd om met wat lager graphics settings te spelen? Word het dan minder?

[ Voor 9% gewijzigd door GroundBreaking op 27-02-2014 11:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Lagere graphics al geprobeert maar het blijft gebeuren. Het gaat om een Asus K53TA-SX108V met een Radion HD 6750G2

• GroundBreaking
Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:03:
Lagere graphics al geprobeert maar het blijft gebeuren. Het gaat om een Asus K53TA-SX108V met een Radion HD 6750G2
Ik heb het vermoeden dat dit geen probleem van je laptop is maar van het spel. Op het LoL forum kun je best veel hierover vinden.
Lees bijv dit even door; http://forums.euw.leagueo.../showthread.php?t=1138030

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn oude laptop aan mijn vriendin gegeven (2,5jaar) ze doet er toch niks intensiefs mee en een nieuwe Asus N550JV gehaald. Tot dusver positief, maar in iedergeval bedankt! ;)
Pagina: 1