Toon posts:

Monitor aanschaffen via internet; wel/niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De keuze is al een tijdje gevallen op de Philips 109P20. Een collega van me heeft 'm en het beeld is waanzinnig mooi. D'r is echter 1 probleem, geen winkel in de buurt die 'm verkoopt. Dan maar via internet bestellen... Wat zijn jullie ervaringen ...en hoe zit het met garantie als blijkt dat de monitor niet goed is?

thx, voor de reply.

P.S. Of anders toch maar voor de Iiyama MA901U (452) gaan. Die verkopen ze hier wel. Kan ik 'm in ieder geval voor de aanschaf werkend (in de winkel) zien.

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11-2025
ik heb nog nooit een monitor via internet besteld, wel een aantal andere zaken
meestal is de garantie wel goed geregeld, maar het vervoer houdt natuurlijk wel een risico in + het feit dat je het scherm niet in actie kan zien >:)

misschien dat iemand anders wel die ervaring heeft
suc6

Verwijderd

ik heb dus eerst een monitor in de winkel gekocht... vond die echt ruig.. mijn broer wou er ook 1 hebben... dus die via inet besteld (was een paar 100,- goedkoper)..
monitor werd geleverd.. niet in originele doos.. maar heel erg goed verpakt!!! en garantie weet ik niet want de monitor doet het al 1 jaar zonder problemen :)

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 11:35
je neemt wat meer risico...dat moet je durven nemen :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

ik heb zelf de iiyama die jij noemt, ben er erg over te spreken. Heeft die philips ook een vlakke beeldbuis :? En dan bedoel ik ook echt vlak :P

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-08 13:03

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Als een winkel hem niet op voorraad heeft kunnen/willen ze vaak wel dingen voor je bestellen. De winkel waar ik vaak kom die heeft bv geen Eizo op voorraad maar hij kan ze wel bestellen.

Verwijderd

Je kunt hem gerust via internet bestellen (onder rembours) je loopt zelf geen risico.
Tevens heb je gewoon garantie en bij winkels die een webtrader logo hebben (goedgekeurd door consumentenbond) kun je gerust kopen.

Pc vergelijk heeft zo'n logo. Hebben veel monitoren in het assortiment trouwens.

Bij webwinkels met zo'n logo heb je ook altijd de 7 dagen niet goed geld terug regeling.

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 20:58 schreef limp_bizkit het volgende:
ik heb dus eerst een monitor in de winkel gekocht... vond die echt ruig.. mijn broer wou er ook 1 hebben... dus die via inet besteld (was een paar 100,- goedkoper)..
monitor werd geleverd.. niet in originele doos.. maar heel erg goed verpakt!!! en garantie weet ik niet want de monitor doet het al 1 jaar zonder problemen :)
Ach wat jammer voor je broer dat ie een tweedehands monitor heeft gekregen. (NIET IN ORGINELE VERPAKKING!!!!!!?????????)

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
kijk altijd eerst in de winkel naar de kwaliteit van de monitor..zodat als je hem besteld en ontvangt ook niet ineens in de linker bovenhoek een streep heb ofzo wat die in de winkel niet had..
Pagina: 1