Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Shoot-out: sync i/d cloud - 10TB gratis opslag niet genoemd?

Pagina: 1
Acties:

• kidde
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-08 08:22
Disclaimer: Ik ben momenteel 'long' op NNNC.DE

Reactie op reviews: Shoot-out: synchronisatie in de cloud :
Wat ons verder tegenvalt, is dat geen van de vier diensten de mogelijkheid bevat om automatisch mappen te synchroniseren met mobiele telefoons. Als dat op de desktop wel kan en iedereen anno 2014 halve netbooks in z'n zak meedraagt, waarom kan dat dan nog niet op telefoons?
Dat kan wel, namelijk met Weiyun 2.0 (van Tencent), en raad eens: Je krijgt er nog 10TB gratis opslag bij ook.

Jammer dat deze service met 300 miljoen gebruikers niet genoemd is, ook al is dit te begrijpen omdat Weiyun vziw nog geen Engelse interface heeft. Maar er is een "Engelse" patch beschikbaar, en er zijn "Westerlingen" die Weiyun op deze manier gebruiken; en deze website heet tenslotte "Tweakers", voor mensen die niet bang zouden moeten zijn om bij de voorhoede te horen en een beetje experimenteren.

De reageerders gebruikten Weiyun bijvoorbeeld om in te stellen welke folder met foto's van de telefoon altijd geupload moet worden: zie hier .

Ik hoop van harte dat iemand bij Tweakers het leuk vindt dit eens uit te testen en hierover te schrijven, anders biedt ik me zelf bij deze ook aan.

[ Voor 3% gewijzigd door kidde op 23-02-2014 22:36 . Reden: Linkje naar review vergeten ]

HK