------------------
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2019 00:48 ]
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
De kans is groot dat je WIndows opnieuw zult moeten installeren in verband met drivers en benodigdheden voor het nieuwe moederbord. Het gaat zelden goed als je gewoon de schijf van de ene setup naar de andere setup overzet.Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 17:17:
Ik zal nu alles checken, en ik heb geen andere voeding, even kijken of iemand in de buurt nog wat heeft liggen,
je hoort zo wel of ik heel me computer heb kapot gemaakt,
of slechts een beetje.
Edit:
Oke dus ik heb me monitor aangesloten op me moederbord (videokaart hou ik er nog even buiten)
En ik kan niet in Windows komen ik krijg de opties Opstartherstel(Aanbevolen) en Windows normaal opstarten.
Ik doe dus opstart herstel nou, werkt niet dus systeemherstel geprobeerd werkt ook niet, ze geven allebei een foutmelding en ik kan weer niks..
[ Voor 14% gewijzigd door Barrycade op 25-02-2014 13:15 ]
als je nog met een ide schijf werkt uit het jaar 0 en dan ook een voeding heb ui datzelfde tijdperk, dan is het prio allebij te vervangen.. dat kan echt niet meerVerwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 23:16:
[...]
Ja dat denk ik ook want ik draai hem nu met alleen me moederbord en harde schijf(geen videokaart)
en hij draait beter dan eerst.
Maar ik weet dus niet of ik een nieuwe Voeding moet kopen of een nieuwe harde schijf
en als ik een nieuwe voeding moet hebben
Hoeveel Watt is dan het beste?
[ Voor 7% gewijzigd door millman op 25-02-2014 12:36 ]
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq