Een nieuwe case voor een stock pc.

Pagina: 1
Acties:

• dvdn1997
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-02-2021
Beste Tweakers,

Ik heb een paar upgrades gedaan aan mijn pc (Acer Aspire MC605)
Dit houdt in een nieuwe voeding en een nieuwe videokaart

Voeding: CX Corsair 500M
Videokaart: MSI GTX 660 Ti Power Edition

Nu is mijn case eigenlijk net iets te klein voor de videokaart, de draden zitten in de knoop, en het zier er gewoon niet netjes uit.
Nu is mijn vraag, wat zijn goede Budget kasten die groot genoeg zijn voor mij kaart, en er toch een beetje stijlvol uitzien?

mijn budget ligt rond de €50,-
iets erover mag, iets eronder natuurlijk ook!

Ik heb overigens een micro-ATX moederboord (Intel H61)

Ik hoop dat jullie wat goeie ideeen hebben!

• Sp3dy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-02 14:56
pricewatch: Cooler Master N300 (Closed)

Staat een hele mooie revieuw bij met alle voor en nadelen.

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-02 20:00
Voor rond de 50 euro vind ik de pricewatch: Cooler Master Silencio 352 een hele mooie case, en heeft ook positieve reviews.

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Eigenlijk koop je voor 50 of minder gewoon uitstekende kasten tegenwoordig. Beide suggesties heb ik gebruikt (en staan reviewtjes van) en zijn gewoon goede opties. N300 is een stuk forser, en wat uitstraling betreft natuurlijk heel anders, maar wel goedkoper. De 352 is een tikje "more civil" zullen we maar zeggen. SD kaart lezer, demping erbij, net even kleiner en mat zwart afgewerkt (de glanzende kan je volgens mij helemaal niet meer krijgen). dus het is maar net wat je wilt.

Fractal Core 1000 ben ik zelf niet weg van, maar blijft een populaire keus. BitFenix heeft ook een nieuw kastje uitgebracht als opvolger van de Merc (prima case), de Comrade. Die ken ik zelf niet maar zal waarschijnlijk ook een prima budget alternatief zijn als je het toch liever rond de ~35 euro houdt dan 50.

• dvdn1997
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-02-2021
Okey, bedankt voor de suggesties iedereen, ik zal er naar kijken!