Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Razer Blade Pro vraag

Pagina: 1
Acties:

• baxstar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-10-2022
Ik denk er nu een tijdje over na om een Razer Blade Pro aan te schaffen. Om te voorkomen dat mensen andere laptops gaan voorstellen: ik heb het geld er voor over, ja veel geld, en ja je betaald voor merk maar ik ben ook een apple fanboy dus ik betaal graag voor merk :P

Als je de reviews lees zijn deze erg wisselend, of hij krijgt 5 sterren of 1 ster.. Je ziet dat mensen veel problemen hebben met Windows 8.1 in combinatie met de switchblade UI. Mijn vraag is dan ook, hoe makkelijk is het om Windows 8 eraf te gooien en Windows 7 erop? Gaat dit problemen geven?

Casper

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-11 16:31
Tja kan het zo 1,2,3 niet vinden op Google. Kans is dat de drivers niet gaan werken.

Zijn er dan geen oplossingen voor die problemen? Lijkt me dat Razer daar toch wel mee bezig is (zeker voor zo'n dure laptop).

• GroundBreaking
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:34
Windows 7 gaat wel lukken, met de hardware ook, behalve dat switchblade UI, dat zou nou net een probleem kunnen vormen.
Maar inderdaad Razer zit daar echt wel achteraan als het een serieus probleem is.
Daarnaast is het wel echt een geniaal apparaat hoor.