Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Artikel Windows 8.1 update niet helemaal duidelijk

Pagina: 1
Acties:

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:31
In het artikel nieuws: Microsoft: update voor Windows 8.1 is gericht op apparaten zonder touchscreen wordt continu gesproken over Windows 8.1. Maar... Windows 8.1 is inmiddels al een tijdje uit. Het gaat hier om Windows 8.1 update 1. Toegegeven, een nogal onduidelijke naam, maar in het artikel lijkt he nu net alsof de volgende update Windows 8.1 gaat heten. En dat is dus niet zo :)

omniscale.nl

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Eens, aangepast.

Ik ben helemaal geen stagiair

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:31
Super. Misschien kijk ik te snel hoor, maar ik vind het nog steeds niet heel duidelijk:
Volgens de geruchten zou Microsoft van plan zijn om Windows 8.1 in maart officieel te gaan verspreiden.
Er staat ook nog een typo in de intro trouwens (Windowos ipv Windows).

omniscale.nl

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:41
Belfiore bevestigde daarnaast dat de startknop terugkomt
Startknop is al terug in Windows 8.1. Of wordt hier het startMENU mee bedoeld?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 21:48

Swerfer

Hmm...

Net Build 17025 geïnstalleerd, dus net niet de RTM, maar het startmenu is niet terug in die build. Ik kan mij ook niet voorstellen dat in de RTM, 17031, het startmenu wel terug is.

Apps op de desktop, heb ik gelijk uitgeschakeld. Mijn taakbalk stond al gauw helemaal vol apps. Elke app die je opent, komt meteen op de taakbalk. Voor mij geen meerwaarde, maar eerder vervuiling...

De toolbar die bovenin apps zichtbaar wordt als je met je muis naar de bovenkant gaat, is soms handig. Alleen het kruisje om een app af te sluiten, sluit de app niet volledig af. Het komt op het zelfde neer als een app naar onderen slepen. Een app echt afsluiten kan dus nog steeds alleen door de app naar ondere te slepen en daar wachten tot de app 'omdraait'.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com