• ozlu1907
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-02 10:00
Beste tweakers,

Ik heb een pc samengesteld hier de specificaties:

ASUS B85M-E - Socket 1150 - Micro-ATX
I5 4670 processor
r270x sapphire videokaart
Kingston HyperX Genesis 2x4GB - PC3-12800 1600mhz(slot 1&3)
Corsair CX Series CX600M voeding
256gb ssd samsung pro 840

Ik heb deze nu enkele dagen in bezit.Ik had enkele sites open en ik luisterde muziek op youtube.Had niks zwaars gedaan die dag en ineens kreeg ik dit tevoorschijn uit het niets:

YouTube: pc probleem (speciaal geupload voor deze topic, geluid achtergrond is wasmachine dus geen ventilatorgeluid uit de desktop).

Op mijn oude pc ben ik wel kernelfout etc tegen gekomen maar zoiets heb ik niet eerder meegemaakt. Ik kan dus moeilijk via google naar een oorzaak zoeken. Misschien dat iemand kan aangeven waar dit mee te maken heeft?

• Mark23
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-02 18:04
Hoe zijn de temperaturen?

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:22

TommieW

Numa numa.

Probeer eens met BlueScreenView te kijken of je BSOD's ziet, en welke foutcodes die zijn.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• ozlu1907
Bluescreenview geeft niks aan. Tot nu toe ook geen bsod tegen gekomen.

voor temperaturen zie:

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/fum8ue.jpg

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:52
Het is dus geen BSOD.

Het lijkt je GPU te zijn maar kan ook sync probleem zijn met monitor (out off range)
Of je PSU kan het niet meer aan.

Maar dit probleem blijft ook na reboot ?
Als dat zo is zit ik te denken dat je GPU defect is.

[ Voor 25% gewijzigd door SpiriTNL op 23-02-2014 19:52 ]

• ozlu1907
Nee nee, ik heb toen even snel een video opgenomen en toen op reset gedrukt. Na reboot was er niks aan de hand. Tot dusver verder niet meer gebeurt. Heb zojuist ook uren zitten te gamen niks aan de hand. Aan de voeding zou het niet liggen denk ik. Meer dan genoeg watt voor wat ik in de kast heb. Misschien een software probleem van de gpu. Als het nog een keer gebeurt neem ik contact op met de winkel waar ik de gpu heb gekocht. Ik heb zelf ook een sterk vermoeden dat het de gpu is maar ja, nooit eerder zoiets tegen gekomen en kon daarom ook niet aangeven wat de oorzaak zou kunnen zijn. Ik bedank jullie. Ik update het later wel hoe het verder is verlopen. Reactie's zijn nog welkom.

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-02 13:05

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik heb hetzelfde meegemaakt, en toen had ik een slechte connectie / brakke HDMI kabel. Deze toen vervangen nooit meer problemen.. Je kunt beter eerst het makkelijke uitsluiten, wij tweakers willen wel eens gelijk te diep in de materie duiken..
Pagina: 1