Geachte Allen,
Ik ben na 7 jaar samen geweest te zijn met mijn oude bakbeest nu toch echt toe aan een nieuwe PC.
Zelfs een game als SMITE draait nu amper meer op mijn ouwe trouwe bak.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Mijn vrouw en ik gebruiken de PC voor games, internet/films en werk ( powerpoint presentatie hier en daar ). Soort games? Op dit moment is het zwaarste wat ik wel eens speel Rome 2, maar vul voornamelijk mijn tijd met Borderlands 2, SMITE, Awesomenauts, DayZ en vergelijkbare games.
•Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 800 euro, liefst natuurlijk goedkoper !
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil alle onderdelen inbouwen in mijn oude PCkast, een Antec performance one P 180, om zodoende wat centjes te besparen. pricewatch: Antec Performance One P182 Zwart
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve kast en HDD. Aan een HDD kan ik via via gratis komen.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope! Zolang het maar geen lagekwaliteit bagger is wil ik alles in overweging nemen!
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil en zuinig systeem zou natuurlijk mooi meegenomen zijn! Dan heeft mijn vrouw bijna geen last van me als ik met wat maten zit te gamen!
•Ga je overklokken?
Nope! Ik ben maar een leek wat computers betreft, dus dat leek mij niet handig!
Voor dit alles heb ik e.e.a onderzocht en ben ik na veel wikken en wegen gekomen tot onderstaande lijst.
Ik vraag me hier wel een paar dingen bij af: Is de voeding geen overkill en de GPU vond ik er lastig uit te kiezen. Ik laat me dus graag door jullie inspireren.
Hartlijk dank voor jullie tijd en tips!
Ik ben na 7 jaar samen geweest te zijn met mijn oude bakbeest nu toch echt toe aan een nieuwe PC.
Zelfs een game als SMITE draait nu amper meer op mijn ouwe trouwe bak.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Mijn vrouw en ik gebruiken de PC voor games, internet/films en werk ( powerpoint presentatie hier en daar ). Soort games? Op dit moment is het zwaarste wat ik wel eens speel Rome 2, maar vul voornamelijk mijn tijd met Borderlands 2, SMITE, Awesomenauts, DayZ en vergelijkbare games.
•Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 800 euro, liefst natuurlijk goedkoper !
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil alle onderdelen inbouwen in mijn oude PCkast, een Antec performance one P 180, om zodoende wat centjes te besparen. pricewatch: Antec Performance One P182 Zwart
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve kast en HDD. Aan een HDD kan ik via via gratis komen.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope! Zolang het maar geen lagekwaliteit bagger is wil ik alles in overweging nemen!
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil en zuinig systeem zou natuurlijk mooi meegenomen zijn! Dan heeft mijn vrouw bijna geen last van me als ik met wat maten zit te gamen!
•Ga je overklokken?
Nope! Ik ben maar een leek wat computers betreft, dus dat leek mij niet handig!
Voor dit alles heb ik e.e.a onderzocht en ben ik na veel wikken en wegen gekomen tot onderstaande lijst.
Ik vraag me hier wel een paar dingen bij af: Is de voeding geen overkill en de GPU vond ik er lastig uit te kiezen. Ik laat me dus graag door jullie inspireren.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 179,99 | € 179,99 |
| 1 | Asus H87-PLUS | € 84,81 | € 84,81 |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 Gaming | € 215,95 | € 215,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 36,50 | € 36,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,01 | € 65,01 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 46,99 | € 46,99 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 132,99 | € 132,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 762,24 | |
Hartlijk dank voor jullie tijd en tips!
[ Voor 1% gewijzigd door LZ86 op 23-02-2014 05:43 . Reden: Even link naar kast toegevoegd! ]