Scherm van monitor kan ingedrukt worden.

Pagina: 1
Acties:

• KetchupFTW
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-12-2022
Hallo,

Het scherm van mijn Dell Ultrasharp 1080P kan vanaf de bovenste linkerhoek een stukje ingedrukt worden. Vanaf de zijkant van het scherm is dat goed te zien.Vanaf elke andere hoek kan dit niet. Ik weet niet hoelang dit al zo is, normaal gesproken ga je niet met je hand over je scherm, maar nu haalde ik er toevallig wat stof vanaf.

In het filmpje kan je duidelijk een ''pop'' geluid horen. Aan het einde is ook te zien dat het scherm ingedrukt wordt.

YouTube: Pop

Is dit iets waar ik me zorgen om moet maken?

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Koop gewoon een IPad als je graag op een scherm drukt, een normaal scherm is daar niet écht voor bedoeld :o

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• KetchupFTW
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-12-2022
wimmel_1 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 04:16:
Koop gewoon een IPad als je graag op een scherm drukt, een normaal scherm is daar niet écht voor bedoeld :o
Nee precies, waarom kan ik het dan indrukken 8)7

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
Niets om je druk over te maken.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:14
Daar hebben meerdere monitoren last van... als je het mij vraagt komt het door de warmte van het paneel waardoor het plastic wat gaat werken. De bezels van mijn monitor 'kraken' ook altijd even een paar keer als ik de monitor inschakel en het paneel opwarmt en hoor dan een zelfde soort pop geluid. Dan moet ik wel zeggen dat het bij jou wat erger is dan bij mij, maar ik zou mij er geen zorgen over maken.

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-02 20:16
Mwah, da's bij mijn U2713HM ook. Gewoon je monitor blijven gebruiken en niet op het scherm blijven drukken :P
Pagina: 1