Ik wil graag Final Fantasy X/X-2 Remaster pre-orderen op game.co.uk maar dit lukt niet. Als betaling wil ik mijn credit card van Neteller (MasterCard) gebruiken voor mijn eerste aankoop bij game.co.uk maar bij de betaling geeft die een melding aan dat er iets met fraude is.
Ik heb het volgende al geprobeerd.
- Met twee verschillende accounts inloggen op game.co.uk en met twee verschillende browsers geprobeerd te betalen (Chrome en Internet Explorer).
- Cache en cookies verwijderd.
- Als "Guest" geprobeerd te betalen.
- Via een smartphone geprobeerd te betalen. Verbonden met mijn wi-fi en daarna via mobiel internet (ander ip adres).
- Contact opgenomen met Neteller. Hun zeggen dat mijn kaart actief is en dat er geen problemen zijn gemeld (afgezien van mij dan).
Ik heb al vier keer heen en weer gemailed met hun klantenservice en ze doen er een dag over om 1 mail te beantwoorden. Daarnaast leggen ze elke keer minof meer het probleem bij mij neer. Vandaar dat ik nu hier dit topic open. Zijn er mensen met vergelijkbare ervaringen of juist niet? Weet iemand hier een oplossing voor?Fraud failure. Your payment was not successful, please try again.
Ik heb het volgende al geprobeerd.
- Met twee verschillende accounts inloggen op game.co.uk en met twee verschillende browsers geprobeerd te betalen (Chrome en Internet Explorer).
- Cache en cookies verwijderd.
- Als "Guest" geprobeerd te betalen.
- Via een smartphone geprobeerd te betalen. Verbonden met mijn wi-fi en daarna via mobiel internet (ander ip adres).
- Contact opgenomen met Neteller. Hun zeggen dat mijn kaart actief is en dat er geen problemen zijn gemeld (afgezien van mij dan).