Toon posts:

Command and Conquer TW Save games en ini file locatie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers. Ik ben op zoek naar de Save game en ini file locatie van C&C TW.
Ik heb de 17 c&c games via Origin gekocht maar onder windows 7 kan ik niet de bestanden vinden om mijn game aan te passen zoals de resolutie. Ik heb op het internet gezocht maar kom er niet uit want ik heb geen ini file onder origin games staan en ook geen savegames en ini files bij mijn documenten. Mijn vraag is dus waar ik moet zoeken want op internet kom ik er helemaal niet uit want ik wil heel graag mijn resolutie aanpassen en kom er zelf helaas niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:45
1e hit met Google: http://pcgamingwiki.com/w..._Conquer_3:_Tiberium_Wars

Dus iets beter zoeken op Internet had wel gemogen.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die link heb ik indd al bekeken maar daar kom ik helemaal niet uit want van wat daar word verteld daar is de file niet te vinden op mijn pc. Die link was ook de eerste die ik vond met zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarom vermeld je dan niet dat je die link had gevonden, maar dat je die folder niet kon vinden ;)

Heb je al via

START | RUN | %appdata% | <enter>

genavigeerd naar die directory? %appdata% verwijst nl. naar een pad en is niet een fysieke directory.

[ Voor 4% gewijzigd door BtM909 op 24-02-2014 10:58 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat had ik er bij moeten vermelden, dat het ging om die folder die ik nergens kan vinden. Het is nu wel gelukt want via start en dan zoeken %appdata% enter, en ja hoor dan staat er bij tussen.
Die map is dus op een of andere manier verborgen of zo?
Mijn dank is groot.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2014 11:07 ]