Stel je voor je gaat naar een winkel bij je in het dorp om een prijslijs te halen. Vraag je meteen even of ze ook nog een tweedehands moederbord met processor hebben. Komt de beste man met wat borden aanzetten. Je vraagt wat die athlon die daar tussen zit kost en hij begint een beetje te lullen over een opkoper en dat hij al dat spul maar 35piek aan hem meedoet. Hij zegt dat dat dus ook voor mij geld. Ik denk bij mezelf ach what the fuck alleen dat koelblok met koeler is het geld al waard dus waarom niet?
Na enkle zeer korte testen door een kamaraad blijkt alleen de processor het te doen. 'S avonds komt hij langs en ik vraag of we het bord nog eens te testen. Hij stemt in en we gaan weer aan de slag. Als we weer een systeem hebben opgebouwt en we alles hebben aangesloten blijkt het asus k7m moederbord het ook nog te doen
en de processor blijkt een 700 mhz
vetse lol! en dat voor 35 piek!
Nu hebben we de betreffende zaak inmiddels half leeggekocht en nog enkel p2 processoren voor 25 piek meegekregen.
Ook die blijken in prima staat!
als we daar geen goudmijn hebben aangeboort.
Greetings Xantip
Na enkle zeer korte testen door een kamaraad blijkt alleen de processor het te doen. 'S avonds komt hij langs en ik vraag of we het bord nog eens te testen. Hij stemt in en we gaan weer aan de slag. Als we weer een systeem hebben opgebouwt en we alles hebben aangesloten blijkt het asus k7m moederbord het ook nog te doen
Nu hebben we de betreffende zaak inmiddels half leeggekocht en nog enkel p2 processoren voor 25 piek meegekregen.
Ook die blijken in prima staat!
als we daar geen goudmijn hebben aangeboort.
Greetings Xantip