Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melk0r schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:51:
Heeft er uberhaupt iemand een MB ASUS INT S1155 MAXIMUS V EXTREME geleverd gekregen?
Ik durf te wedden van niet, EAN nummer was verkeerd, sorry verkeerde koppeling.
Ok dat kan 1x gebeuren da's menselijke fout, 2x kan nog net door de beugel maar Bol.com maar er een gewoonte van en leveren ze, is het verkeerde en ken je het spul weer terugsturen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:50
Mijn bestelling is ook zomaar geannuleerd..overigens is het EAN nummer (0610839187645) helemaal niet verkeerd, zie: http://eandata.com/lookup/0610839187645/
Het artikel zou opeens niet leverbaar zijn aldus bol.com : http://www.bol.com/nl/p/m...extreme/9200000010220719/
Qua specificaties komt de GA-Z77X-UP7 aardig overeen:
http://www.bol.com/nl/p/g...d-audio/9200000009681324/
Lijkt me een goed vervangend artikel om te leveren.

[ Voor 32% gewijzigd door melk0r op 07-03-2014 14:03 ]

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
Hier vandaag een retour ontvangstbevestiging met melding dat deze omgeruild gaat worden. Weliswaar een standaard template. Bij account staat trouwens bij de status geretourneerd, terwijl bij bestelling orderstatus omgeruild staat. Klik je via de extra informatie door, staat er weer wordt verwerkt. Lekker duidelijk eenduidig hahahah. 12-3 is de nieuwe verwachte levertijd. We wachten maar weer eens af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
En de videokaart is weer 219 euro, ben benieuwd ;)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het constant verkeerde prijzen op de website zetten en dan verkeerde product opsturen of standaard mailtje dat het niet meer leverbaar is begint irritant te worden, het is toch zo'n geweldige webshop dat Bol.com?
In de praktijk blijkt daar weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Geachte heer xxxxx,
Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer xxxxxxx te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Bestelnummer: xxxxxxx

Artikel: XFX Radeon R9 270X Double Dissipation Edition - XFX
Aantal: 1
Als uw bestelling uit meerdere artikelen bestaat, dan wordt het betaalde bedrag teruggestort nadat de overige artikelen uit uw bestelling zijn geleverd.

Betaalmethode: Achteraf betalen

U heeft gekozen voor de betaalmethode Achteraf betalen. U heeft geen betalingsverplichting meer.

Mocht u een cadeaubon hebben gebruikt om een artikel af te rekenen dat nu is geannuleerd dan wordt deze binnen 24 uur automatisch opgewaardeerd. U kunt dit zien in uw account.
Ik heb het de vorige week besteld overigens, niet vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Ze zijn echt gestoord bij bol.com .. ondanks telefonisch contact van tevoren, bijvoegen van alle benodigde info en toelichting bij retour ruilen ze een 260X kaart gewoon doodleuk weer om voor een 260X kaart ipv de bestelde 270x.
Hetzelfde is me ook al gebeurd bij een moederbord bestelling. Wat een bedrijf.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 14:30
melk0r schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 11:39:
Ze zijn echt gestoord bij bol.com .. ondanks telefonisch contact van tevoren, bijvoegen van alle benodigde info en toelichting bij retour ruilen ze een 260X kaart gewoon doodleuk weer om voor een 260X kaart ipv de bestelde 270x.
Hetzelfde is me ook al gebeurd bij een moederbord bestelling. Wat een bedrijf.
Tja...je zou toch denken dat iemand van Bol.com hier ook wel meeleest en hier conclusies uit trekt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 21:40
jammer het vervangend artikel is ook weer een R7 260x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat het EAN nummer aangepast is, weet Bol.com toch voor de 2e keer het verkeerde moederbord te leveren.
Ben er helemaal klaar mee, gaat maandag weer terug en ik geef het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Om welk moederbord ging het in jouw geval? Je wordt als klant bij bol.com gewoon volkomen genegeerd in al je verwoede pogingen om te komen tot de juiste levering en de bestelpagina aanpassen vertikken ze ook.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had besteld een Asrock Z77 EXTREME6/TB4 , kreeg een AsRock B75 Pro3 M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
product is helaas niet meer leverbaar.

http://www.bol.com/nl/p/x...edition/9200000022177949/

geen idee wat bol gaat doen. heb vandaag mijn 2de kaart terug gestuurd. hoop dat nu beter wordt

[ Voor 7% gewijzigd door Gupster op 10-03-2014 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Doordat het product zogenaamd niet meer leverbaar is ben ik "te laat" om mijn 2de kaart terug te sturen voor een vervangend artikel (die optie is er niet meer) waardoor bol je dwingt je de koop te annuleren.
Overigens verwacht ik dat mensen gewoon voor de derde keer de verkeerde kaart toegestuurd zullen krijgen waarna men in dezelfde situatie als mij belandt.

Heeft er iemand een ASRock Z77 Extreme6/TB4 geleverd gekregen tegen een bodemprijs? Die staat nog steeds op leverbaar en daarvan klopte zowel EAN als titel dus de trukendoos lijkt me leeg met betrekking tot dat product of zou men het toch op een prijsfout durven te gooien.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2x verkeerde moederbord opsturen, heb ik deze reactie van de klantenservice.

Om u tegemoet te komen in het ongemak bieden wij u een cadeaubon aan ter waarde van euro 5,00. U kunt deze inwisselen wanneer u een nieuwe bestelling plaatst op onze site. De cadeaubon vindt u, binnen enkele minuten na ontvangst van deze e-mail, terug in uw account en deze kunt u direct gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
LOL..schandalig!

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 17:34:

Om u tegemoet te komen in het ongemak bieden wij u een cadeaubon aan ter waarde van euro 5,00. U kunt deze inwisselen wanneer u een nieuwe bestelling plaatst op onze site. De cadeaubon vindt u, binnen enkele minuten na ontvangst van deze e-mail, terug in uw account en deze kunt u direct gebruiken.
schandalig 5 euro maar! toen bij de laptop waren het 20 euro ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Idd belachelijk € 5,-- :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog een telefoontje van de klantenservice met excuses gekregen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
maar óók de kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1x verkeerde kaart, 2x verkeerde moederbord en 1 moederbord niet meer leverbaar is de score.
PostNL verdient goed aan Bol.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2014 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:48:
1x verkeerde kaart, 2x verkeerde moederbord en 1 moederbord niet meer leverbaar is de score.
PostNL verdient goed aan Bol.
Jup hier hetzelfde, hadden ze me bijna het juiste moederbord kunnen leveren waren ze goedkoper uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 17:34:

bij mij hebben ze nog geen contact op genomen met een vergoeding of wat dan ook.

morgen( dinsdag ) krijgen ze mijn 2de retour terug. kijken wat gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf contact gezocht met de klantenservice en inmiddels 12 mailtjes door mij verzonden verder, houd ik het voor gezien met Bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Nu online
Ik heb vrijdag die videokaart besteld en nog niks gehoord. Hij staat ook nog op "Verwacht op: 14-03-2014". Maargoed we zullen zien hoe of wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
Gupster schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:56:
product is helaas niet meer leverbaar.

http://www.bol.com/nl/p/x...edition/9200000022177949/

geen idee wat bol gaat doen. heb vandaag mijn 2de kaart terug gestuurd. hoop dat nu beter wordt
Krijg de omruil vandaag, ben benieuwd. Zal wel weer de verkeerde model zijn als ik het zo lees. Oplossing is simpel, ander vergelijkbaar product...
Updtae: En ja hoor weer een 260x...pffff

[ Voor 4% gewijzigd door Gijsjha op 11-03-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Haha wat een grap. Jullie ontvangen tenminste nog iets. Al is het steeds het verkeerde. Mijn bestelling hebben ze gewoon geannuleerd en ik mag het maar bekijken of ik nog iets ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
DarkShadow16 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:43:
Haha wat een grap. Jullie ontvangen tenminste nog iets. Al is het steeds het verkeerde. Mijn bestelling hebben ze gewoon geannuleerd en ik mag het maar bekijken of ik nog iets ga krijgen.
heb je het betaald of accept giro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Hier ook weer ene 260x........werken daar uberhaubt mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
Gupster schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:46:
[...]

heb je het betaald of accept giro?
Accept giro. Bel je bol.com op om te vragen waarom er geannuleerd is krijg je te horen: Ja dat weten we niet. Het is gewoon geannuleerd. Navragen kan bij de andere verkoper officepro. Die morgen dus maar eens bellen.
Owja en een "Bevestiging van uw bestelling" email is dus eigenlijk niks waard volgens bol.com. Vreemd bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn 3 bedrijven, de afdeling webshopbeheer, de klantenservice en het magazijn werken totaal onafhankelijk van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 18:49:
Had besteld een Asrock Z77 EXTREME6/TB4 , kreeg een AsRock B75 Pro3 M
Heb ook zojuist de B75 Pro3 M binnengehad. Heel lelijk verpakt ook. Beschadigde doos, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rylo schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:20:
[...]

Heb ook zojuist de B75 Pro3 M binnengehad. Heel lelijk verpakt ook. Beschadigde doos, lol.
Dat krijg je wanneer ze zo vaak teruggestuurd worden.
Blijkbaar wordt er niet echt iemand wakker daar.
Heb mijn best gedaan om met links en factuurnummers te communiceren, het is alsof je tegen een muur oploopt.
Ik voorzie geen grote toekomst voor Bol. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Ik begrijp het (relatieve) succes van bol ook niet...prijzen zijn ook ruk over het algemeen. Mocht Amazon eindelijk eens werk maken van een Nederlands filiaal dan is de keus niet moeilijk.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
En ja hoor postbode met alweer een 260x... ik ga net zolang door dat ik de goede kaart heb, kost mij toch niks :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyclonic schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:38:
En ja hoor postbode met alweer een 260x... ik ga net zolang door dat ik de goede kaart heb, kost mij toch niks :p
Ik wens je veel succes, kan mijn tijd wel beter besteden en voor mij geen Bol.com meer. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 22:14:
[...]

Ik wens je veel succes, kan mijn tijd wel beter besteden en voor mij geen Bol.com meer. :-(
Kost mij geen tijd hoor, moet toch iedere dag langs de winkel en dan gelijk het pakje afgeven :+ Eens kijken hoelang het doorgaat gaat ze aardig wat geld kosten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste reactie van Bol. :')

Onlangs hebben wij helaas (een deel van) je bestelling moeten annuleren omdat het artikel "MB ASUS INT S1155 MAXIMUS V EXTREME" niet beschikbaar was. Dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Als compensatie voor het ongemak bieden wij je een korting ter waarde van € 2,50 aan*. Dit tegoed hebben wij al in je account geplaatst en wordt automatisch verrekend bij je volgende bestelling. De korting is geldig tot en met 9 april 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Ongeloflijk € 2,50 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Ook hier de derde 260x in ontvangst genomen... Proberen ze het dan niet eens bij bol? Ik neem tenslotte nog contact met ze op omdat het al twee keer fout is gegaan..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
Bananenspin schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:05:
Ook hier de derde 260x in ontvangst genomen... Proberen ze het dan niet eens bij bol? Ik neem tenslotte nog contact met ze op omdat het al twee keer fout is gegaan..
Heb ik ook gedaan na de 2e keer. Ook retour aangevraagd online, maar ze zoeken het nu uit
Moesten allerlei info hebben die ze zelf uit het systeem kunnen halen, zoals bestelnummer, type beschrijving op factuur etc. Mooiste is dat ik dat bijna allemaal al in de mail had gezet. Ze zijn er vandaag mee begonnen met uitzoeken. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Vandaag ook een telefoontje gekregen op de klacht die ik had ingediend over het verloop van van mijn bestelling op het Asus MB en het corsair geheugen. Beide werden niet uitgeleverd (wat te verwachten was) en bestelling werd zonder overleg gecanceld door bol.com. Ze begonnen met alleen een excuses aan te bieden, maar na een kwartier heen en weer gepraat werd mij een tegoed van 25 euro op mijn account aangeboden, dus het is toch niet helemaal voor niks geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
EJSEJS schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 00:18:
Vandaag ook een telefoontje gekregen op de klacht die ik had ingediend over het verloop van van mijn bestelling op het Asus MB en het corsair geheugen. Beide werden niet uitgeleverd (wat te verwachten was) en bestelling werd zonder overleg gecanceld door bol.com. Ze begonnen met alleen een excuses aan te bieden, maar na een kwartier heen en weer gepraat werd mij een tegoed van 25 euro op mijn account aangeboden, dus het is toch niet helemaal voor niks geweest :)
Mij nog niks aangeboden zou ook wel graag die 25 euro willen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel3vb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-08 19:17
Zojuist ook de 260X ontvangen ipv 270X :(
Geprobeerd om via de website een retouraanvraag te doen maar daar kan ik alleen kiezen voor "geld terug" terwijl ik dat helemaal niet wil want ik wil een 270X ontvangen.
Contact gehad met de klantenservice en zij adviseren toch om het product te retourneren. Binnen 3 werkdagen wordt dan contact met mij opgenomen over hoe dit verder wordt afgehandeld.
Zal wel uitlopen op niks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
michel3vb schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:42:
Contact gehad met de klantenservice en zij adviseren toch om het product te retourneren.
Als je hem online voor retour aanmeld kun je een reden van retour opgeven ala 'ik heb mij bedacht' of 'ik heb het verkeerde artikel ontvangen' en zo nog meer opties. Ik heb daar aangegeven 'verkeerde artikel ontvangen' en bij de optionele toelichting gevraagd om de geadverteerde 270X ipv 260X. Dit was overigens nadat ik eerst via het klachtenformulier te kennen gaf niet tevreden te zijn om de 260X te ontvangen ipv 270X. Ik werd na het versturen van dat formulier een half uur later telefonisch teruggebeld en ze adviseerden dus te retourneren met vermelding van 'verkeerde artikel ontvangen' > vanochtend issie bij Bol verwerkt, ben benieuwd wat mij nu te wachten staat. Voor de tweede keer een 260X zoals anderen of toch die 270X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Nu online
Lekker hoor :p Mijne komt vanmiddag binnen en ik kan al raden wat er in het pakket zit :p
Achja, niet geschoten is altijd mis en ik ga zeker proberen om alsnog de 270x te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyclonic schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 02:34:
[...]

Mij nog niks aangeboden zou ook wel graag die 25 euro willen :+
Wat moet ik met tegoedbonnen van een bedrijf waar ik niet meer ga bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Laatst online: 02-02 13:13
Weggeven aan "Ikke of Ons"
Tipje !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
koop van dat 25 euro een nieuwe cadeaubon :D die je dan weg kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
hmmz vandaag standard mail gekregen dat ik 15 euro cadeaubon krijg. maar ik krijg nog apart bericht hierover. ( 260x kaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel3vb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-08 19:17
Ook hier de mail gehad dat ik een cadeaubon van 15 euro krijg.
Iets is beter dan niets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
iemand al 15 euro gekregen ? tot nu toe geen apart bericht ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HxsScorch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-08 20:29
Op 14 maart 2014 heeft u een email van ons ontvangen over uw bestelling ‘XFX R9 270X 2GB Double Edition’ met bestelnummer XXXXXXX.

Wij hebben u beloofd maandag 17 maart 2014 een vervolg email te sturen met een cadeauboncode. Deze email is helaas vertraagd. Excuses voor het ongemak. Hierbij ontvangt u de cadeauboncode alsnog.

Wij betreuren onze vergissing en komen u graag tegemoet. Daarom bieden wij u een cadeaubon aan ter waarde van 15,00 Euro die u kunt inwisselen bij een nieuwe bestelling op onze website.

Uw cadeauboncode is: XXXXXXX
Geldig tot en met: 15 maart 2015
Waarde: 15,00 Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Nu online
Jups ik heb ook de code gekregen, helaas geen videokaart maarja had ik ook niet echt verwacht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Onlangs hebben wij helaas (een deel van) je bestelling moeten annuleren omdat onderstaand artikel niet beschikbaar was.
Besteld bij bol.com:
Titel Prijs
XFX Radeon R9 270X Double Dissipation Edition
€ 219
Graag willen wij je hierbij informeren dat dit artikel weer leverbaar is. Je kunt dit artikel wederom bestellen. Als compensatie voor het ongemak bieden wij je een korting ter waarde van € 2,50 aan*. Dit tegoed hebben wij al in je account geplaatst en wordt automatische verrekend bij je volgende bestelling. De korting is geldig tot en met 16 april 2014.
Leuke grap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Toch € 15,-- kado sommigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
Ik wacht nog steeds op Officepro die mij zou terug gaan bellen. Nu al een week lang. :+
Die gaan dus echt niet meer bellen. Morgen toch maar weer eens bellen of ze al weten wanneer ze kunnen gaan leveren. Ze zullen nu toch wel een antwoord hebben van hun leverancier. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog steeds op ontvangst bevestiging van teruggestuurde verkeerd geleverde moederbord dat volgens Track & Trace al meer dan een week geleden afgeleverd is.
Zelfs dat geeft al problemen daar blijkbaar, het goede bord ontvangen heb ik opgegeven net zoals ooit nog wat bestellen daar.
Die kortingscodes is sigaar uit eigen doos, de spullen die ik werkelijk wil zijn duurder met korting eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
Ik wordt ook beetje moe van bol. 2 keer mail gestuurd, 0,0 reactie. Dat is bijna 2 weken en week geleden...Nu maar weer een mail gestuurd. pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
Vandaag met Officepro contact gehad en het zou nog 2 weken duren voordat de kaart leverbaar was. Ik wacht het rustig af en zie over 2 weken wel weer. Ik heb geen haast dus laat maar komen over 2 weken.
Pagina: 1 2 Laatste