Scrollbalk rechts verdwijnt steeds... Instelbaar te maken?

Pagina: 1
Acties:

• alm
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:20
Sinds kort zie ik dat de scrollbalk aan de rechterzijde steeds verdwijnt in IE11, dat heb ik alleen op Tweakers.net gezien nog. Als je even de muis beweegt komt hij weer terug om daarna weer te verdwijnen. Vind dat heel irritant dus hoop dat dat effect instelbaar te maken is zodat het uitgezet kan worden. Vond er nog geen optie voor helaas. Ik wil de scrollbalk gewoon altijd blijven zien, net zoals in Chrome en Firefox het geval is.

Afhankelijk van op welke pagina je je bevindt heeft de balk ook nog eens verschillende breedtes.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:30

crisp

Devver

Pixelated

Wij doen niets bijzonders met de standaard scrollbalk; dat ligt dan denk ik dus aan IE zelf...

Intentionally left blank

• alm
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:20
crisp schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:37:
Wij doen niets bijzonders met de standaard scrollbalk; dat ligt dan denk ik dus aan IE zelf...
Het zal niet bewust zijn, maar er is wel iets wat dit veroorzaakt. Ik denk in de CSS code omdat als ik er op zoek dat ik dan meestal verwijzingen vind naar aanpassingen daarin. Met IE10 heb ik het nooit gezien en in IE11 is het ook pas sinds kort.

Verwijderd

Je kunt dit aanpassen in Internetopties, tabblad geavanceerd en dan helemaal onderaan de optie 'Vloeiend schuiven' uitzetten.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Heel aardig, maar het is maar de vraag of zo'n 4 jaar oude issue nog relevant was ;)